افزایش خدمات ابری مایکروسافت

ms10کمیته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت با به‌روزکردن خدمات کلود خود موسوم به آزور به کاربران امکان می‌دهد تا به طیف گسترده‌تری از خدمات دسترسی داشته باشد.

به گزارش کمیته رکن چهارم به نقل از افتانا، مایکروسافت تلاش دارد که این خدمات را برای توسعه‌دهندگان و شرکت‌های تجاری از یکدیگر جدا کند و به هریک خدمات تخصصی متناسبی ارائه دهد.

از جمله امکانات سرویس‌های به‌روز شده کلود آزور می‌توان به سازگاری آن با حداکثر ۳۲ هسته مجازی یا virtual core، بهبود امکانات امنیتی برای ذخیره سازی اطلاعات و ارتقای کلیدهای امنیتی آن‌ها و … اشاره کرد.

مایکروسافت می‌گوید که اقداماتی از این دست بخشی از فرایند به‌روز رسانی مدام خدمات کلود آزور این شرکت است.

یکی از امکانات اولیه آزور به کاربران کمک می‌کند تا از طریق نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز به برنامه‌های همراه متصل شوند و به‌سادگی داده‌های مورد نظرشان را در فضای مجازی ذخیره کنند. همچنین برنامه‌نویسان به‌سادگی می‌توانند با استفاده از مهارت‌های خود و با استفاده از دات نت و ویژوال استودیو برنامه‌های خود را در محیط آزور اجرا کنند.

Key Vault یکی از ویژگی‌های جالب ویندوز آزور است که به کاربران امکان می‌دهد کلیدهای رمزگذاری خود برای حفاظت از داده‌های حساس را ذخیره و مدیریت کنند. شرکت آمازون قبلاً این خدمات را بر روی سرویس کلود AWS خود ارائه می‌داد.

منبع : افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.