وارد شدن به فیس بوک بدون احتیاج به پروکسی

روشی برای وارد شدن به فیس بوک بدون نیاز به فیلتر شکن این راه توسط خود فیس بوک ایجاد شده است و فقط کافیست از ان بهره ببرید. برای اینکار لازم است یکبار اکانت فیس بوکتان را برای اینکار تنظیم کنید و یکبار در سیستمی که از ان به فیس بوک مراجعه میکنید با یک ابزار عبور ساده ( مثل نرم افزار اولترا و یا یک وی پی ان رایگان معمولی و .. ) در فیس بوک لاگین کنید.

‎پس از لاگین شدن خواهید توانست در ان سیستم بدون فیلترینگ و با سرعت عالی وارد فیس بوک شوید . برای اینکار ابتدا توسط یکی از روشهای عبور به اینترنت ازاد دست پیدا کنید . ( مثلا میتوانید از نرم افزار اولترا و … استفاده کنید) سپس وارد سایت فیس بوک شوید و در اکانت خود لاگین کنید.

 

‎حالا باید قابلیت ssl خود را در صفحه ی فیس بوکتان فعال کنید. برای اینکار در قسمت تنظیمات حساب کاربری ( account setiing ) به قسمت امنیت حساب کاربری (account security) رفته در آنجا گزینه مرور ایمن https (secure browsing را تیک کنید و دکمه ذخیره (save) را بزنید . حالا قابلیت https دائمی برای شما فعال است و شما میتوانید باخیال راحت و بدون فیلتر در فیس بوک بگردید بدون اینکه شخص سومی بتواند این اطلاعات را چک کند .

httpS://facebook.com

‎دقت کنید که یک s به انتهای http اضافه شده است .

‎نکته : تا زمانی که در ان کامپیوتر از اکانت فیس بوک خارج نشوید میتوانید با ان ادرس بالا بدون فیلتر وارد فیس بوک شوید اما اگر خارج شدید باید دوباره توسط یک ابزار و یا روش عبور در فیس بوک لوگین کنید . منظور از خروج از اکانت بستن صفحه فیس بوک در مرورگر نیست چون میتوانید هر چقدر خواستید مرورگر را ببنید و دوباره وارد شوید بلکه منظور خروج از اکانت است .

SSL چیست؟

‎پروتکل (SSL (Socket Secure Layer ، یک استاندارد وب برای کدکردن اطلاعات بین کاربر و وب سایت است. اطلاعاتی که توسط یک اتصال SSL مبادله می شوند بصورت کد شده ارسال می شوند و بدین ترتیب اطلاعات مبادله شده از دزدیده شدن یا استراق سمع محافظت می شوند. SSL برای شرکتها و مشتریان این امکان را فراهم می کند که بتوانند با اطمینان اطلاعات خصوصی شان را مانند شماره کارت اعتباری، به یک وب سایت بطور محرمانه ارسال کنند. برای برقراری یک اتصال SSL به Web Server Certificateها نیاز می باشد. زمانیکه سرویس دهنده مجهز به گواهینامه SSL باشد این اطلاعات از روی پورت استاندارد ۸۰ و پروتکل Http به پورت استاندارد ۴۴۳ و پروتکل Https منتقل می شود. این پروتکل باعث می شود که اطلاعاتی که ما بین کاربر و سرویس دهنده در حال رد و بدل شدن است رمزگذاری شود و حتی در صورت دستبرد در میان راه قابل خواندن نیست.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.