انتشار اصلاحیه‌های مایکروسافت

۱کمیته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت تا سه شنبه آینده، هفت بولتن امنیتی برای برطرف کردن آسیب پذیری‌های محصولات خود منتشر می‌کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،به گفته مایکروسافت این سه بولتن مربوط به اصلاح آسیب‌پذیری‌های بحرانی است که آفیس، ویندوز و IE را تحت تاثیر قرار می‌هد.

تمامی نسخه های IE تحت تاثیر اولین آسیب پذیری بحرانی قرار دارند. این آسیب پذیری بر روی سیستم دسکتاپ ویندوز در رده بحرانی و بر روی سرورهای ویندوز در رده متوسط قرار دارد. نسخه های ویندوز RT نیز تحت تاثیر آسیب پذیری رده بحرانی IE است.

دومین آسیب پذیری بحرانی تنها ویندوز ویستا، ویندزو ۷، ویندوز سرور ۲۰۰۳ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این آسیب پذیری‌ها بر روی نسخه‌های دسکتاپ در رده بحرانی و بر روی سرورها در رده متوسط قرار دارند.

سومین آسیب پذیری بحرانی مایکروسافت آفیس را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز دسکتاپ تحت تاثیر آسیب پذیری‌های آفیس قرار دارد.

سیستم های میکنتاش نیز تحت تاثیر آسیب پذیری آفیس ۲۰۱۱ قرار دارند. آسیب پذیری‌های آفیس نسخه ۲۰۱۳ بر روی ویندوز RT نیز در رده مهم قرار دارند. هم‌چنین این آسیب پذیری سرور SharePoint نسخه‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ و Office Web Apps نسخه ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بر روی تمامی آن‌ها در رده مهم قرار دارد. Office Compatibility Pack و Word Viewer نیز تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار دارد.

دو به‌روزرسانی دیگر که هر دو حائز اهمیت‌اند، برای آفیس منتشر می‌شود و تمامی نسخه‌های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز را که از نسخه‌های آفیس پشتیبانی می‌کنند، تحت تاثیر قرار می‌دهد. یکی از این بولتن‌ها در رده امنیتی مهم قرار دارد و بر تمامی نسخه‌های Microsoft Exchange موثر است. به روز رسانی آخر مربوط به یک آسیب پذیری افشای اطلاعات در تمامی نسخه‌های ویندوز است. طبق معمول همیشه شرکت مایکروسافت، نسخه جدید ابزار MSRT و تعدادی به روز رسانی غیرامنیتی را نیز منتشر خواهد کرد.

منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.