سازگاری مایکروسافت با نخستین استاندارد جهانی سیستم‌های امنیتی ابری

۱کمیته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت با نخستین استاندارد بین‌المللی مربوط به حفظ حریم شخصی در حوزه پردازش ابری سازگار شده تا بدین‌وسیله از داده‌های ذخیره شده کاربران روی فضای ابری ذخیره حمایت بیشتری انجام دهد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،تبعیت از قانون ISO/IEC ۲۷۰۱۸ که توسط سازمان جهانی استانداردسازی (ISO) ارائه شده است به کاربران سازمانی که داده‌های خود را مبتنی بر سیستم‌های Azure ،Office ۳۶۵ و Dynamic CRM Onlie ذخیره می‌کنند اطمینان می‌دهد که کدهای استاندارد شده از اطلاعات و هویت شخصی آنها در فضای ابری عمومی پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت به‌طور ویژه توضیح داد که بر اساس این استاندارد، مشتریان سازمانی می‌توانند کنترل داده‌های خود را در اختیار بگیرند و مطلع شوند که برای اطلاعات آنها چه اتفاقی می‌افتد. از جمله اینکه کاربران می‌توانند از بازگشت، انتقال یا پاک شدن اطلاعات شخصی خود آگاهی کسب کنند و مبتنی بر «سیستم امنیتی قوی» به این درجه از اطمینان برسند که هر فردی اطلاعات شناسایی شخصی را در یک فضای محرمانه مورد پردازش قرار می‌دهد.

مایکروسافت همچنین صراحتاً اعلام کرد که هیچ‌یک از این اطلاعات را با اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار نمی‌دهد و اگر اطلاعات کاربران توسط مراکز دولتی مورد استفاده قرار گیرد به آنها هشدار می‌دهد.
به گفته براد اسمیت، مدیر ارشد امور حقوقی و اقدامات سازمانی مایکروسافت، سازگاری با استاندارد امنیتی، تعهد این شرکت را برای حفاظت از حریم شخصی کاربران آنلاین تائید می‌کند.

منبع : همکاران سیستم

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.