توقف انتشار اصلاحیه های کروم برای اندروید ۴٫۰

۱کمیته رکن چهارم – شرکت گوگل اعلام کرد که از اواسط آوریل انتشار به روز رسانی کروم برای اندروید نسخه “Ice Cream Sandwich” یا اندروید ۴٫۰٫x را متوقف خواهد کرد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت گوگل اعلام کرد که از اواسط آوریل انتشار به روز رسانی کروم برای اندروید نسخه “Ice Cream Sandwich” یا اندروید ۴٫۰٫x را متوقف خواهد کرد. درنتیجه آسیب پذیری های امنیتی کروم برای دستگاه های اندروید “Ice Cream Sandwich” اصلاح نخواهد شد و کاربران این نسخه از اندروید دو راه دارند: یا باید از نسخه اصلاح نشده کروم استفاده نمایند یا از مرورگرهای دیگری مانند فایرفاکس، اپرا و نسخه ای از مرورگر قدیمی اندروید استفاده نمایند.
این اولین بار است که شرکت گوگل پشتیبانی کروم بر روی دستگاه های اندروید را متوقف می کند. آخرین نسخه اصلاح شده کروم برای دستگاه های ICS نسخه ۴۲ خواهد بود که اواسط ماه آوریل منتشر خواهد شد. پس از آن، کاربران این دستگاه ها می توانند از کروم استفاده نمایند اما دیگر اصلاحیه ای دریافت نخواهند کرد.
یک جایگزین برای کروم بر روی کاربران ICS مرورگر فایرفاکس موزیلا است که بر روی اندروید ۲٫۳ و نسخه های پس از آن اجرا می شود و جایگزین دیگر مرورگر اپرا است که بر روی اندروید نسخه ICS و نسخه های پس از آن اجرا می شود.

منبع : مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.