اختلال پیش آمده در پاندا قابل رفع است

۱کمیته رکن چهارم – نمایندگی پاندا در ایران اعلام کرد که مشکل پیش آمده در پاندا در دست بررسی بوده و مشکل موجود در آن برای بسیاری از کاربران با انتشار سریع یک اصلاحیه خودکار رفع شده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت ایمن رایانه پندار، نمایندگی مستقیم فروش محصولات شرکت پاندا در ایران، به ارائه پاسخی درباره اخبار مربوط به مشکل پیش آمده در آنتی ویروس پاندا مبنی بر شناسایی خود به عنوان بدافزار پرداخت.

در این جوابیه آمده است که ضدویروس پاندا فایل‌های نرم افزاری خود را به عنوان بدافزار شناسایی نکرده؛ بلکه این مشکل به علت خطا در سیستم داخلی قرنطینه و انتقال برخی فایل‌های حیاتی به این قسمت ایجاد شده است و با توجه به انتشار به‌موقع «اصلاحیه خودکار» توسط شرکت پاندا سکیوریتی، بخش اعظم رایانه‌هایی که قرار بود با مشکل مواجه شوند در سلامت عملیاتی و امنیتی کامل هستند.

در این جوابیه همچنین آمده است که این مشکل به‌دلیل تعدد و تنوع مشتریان محصولات شرکت پاندا سکیوریتی در بیش از ۱۵۰ کشور جهان، انعکاس رسانه‌ای بسیار وسیعی یافته و بار رسانه‌ای موضوع بر ابعاد فنی آن غلبه کرده است.

در ادامه این جوابیه گفته شده که طبق آخرین آمار شرکت پاندا سکیوریتی تنها هشت درصد از تمامی مشترکان نرم افزارهای این شرکت با مشکل مواجه شده‌اند که شرکت ایمن رایانه پندار در حال بررسی و رفع موارد موجود در رایانه‌های سازمانی و خانگی کشور بوده و مشکل بسیاری از این رایانه‌ها تا کنون به‌طور کامل رفع شده است.

منبع : پایگاه خبری تابناک

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.