Trend Micro Premium Security؛برنده عنوان بهترین نرم‌افزار محافظتی

۱کمیته رکن چهارم – نرم‌افزار “Trend Micro Premium Security”، یک نرم‌افزار امنیتی و قدرتمند است، که از سیستم شما و اطلاعات شخصی شما در هنگام گشت و گذار در دنیای مجازی محافطت می‌کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،این نرم‌افزار در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، و ۲۰۱۴ برنده بهترین نرم‌افزار محافظتی شده است. این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های مهم و بارز امنیتی است، که شامل موارد زیر است:
*بلاک کردن وب‌سایت‌های خطرناک: محافظت در برابر ویروس‌ها با شناسایی و مسدود کردن لینک‌های خطرناک در وب سایت‌ها، شبکه‌ها، ایمیل‌ها، و پیام‌ها.
*محافظت از اطلاعات شخصی شما و جلوگیری از سرقت اطلاعات شما: تشخیص ایمیل‌های حاوی کلاهبرداری، فیشینگ و اسپم که می‌توانند شما را فریب دهند و به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند.
*محافظت از حریم خصوصی شما در فیس بوک، گوگل‌پلاس، توییتر، و لینکدین: تنظیم حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی، برای جلوگیری از در معرض خطر قرار گرفتن سرقت اطلاعات شخصی شما.
*محافظت از فعالیت‌های آنلاین کودکان و نوجوانان: به شما اجازه می‌دهد تا دسترسی نرم‌افزارهای روی سیستم‌ خود را برای کودکان محدود کنید، و همچنین می‌توانید دسترسی آنلاین آن‌ها را نیز محدود و از آن‌ها در برابر سایت‌های نامناسب محافظت کنید.
این نرم‌افزار برای ۳۰ روز رایگان است و بعد از آن می‌توانید نسخه پولی این نرم‌افزار را از این لینک خریداری کنید، این نرم‌افزار از سیستم‌عامل‌های ویندوز،”Mac Os X”، “iOS”، و اندروید پشتیبانی می‌کند.

منبع : رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.