جدیدترین نسخه ویروس یاب رایگان Housecall منتشر شد

۱کمیته رکن چهارم – کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) که با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود ، جدیدترین نسخه ویروس یابی رایگان و آنلاینش با نام Housecall را جهت دانلود و ویروس یابی در اختیار میلیونها کاربر قرار داد .

به گزارش کمیته رکن چهارم،جدیدترین نسخه ویروس یاب Trend Micro Housecall که نسخه به شماره ۱٫۶۲٫۰٫۸۷ می باشد قادر به شناسایی و پاکسازی ویروسها ، تروجانها ، روت کیتها ، بات نتها ، بکدورها ، بدافزارها و دیگر تهدیدات سایبری است .
شرکتهای بسیاری از مشتریان و شرکای کمپانی معتبر ترندمیکرو هستند که از جمله آنها میتوان به شرکت و شبکه اجتماعی فیس بوک اشاره نمود که ابزار ویروس یابی Housecall را به بیش از ۱ میلیارد مشتری و کاربر خود پیشنهاد نموده است .
توجه : ابزارهای ویروس یابی رایگان قادر به حفاظت بالادرنگ از کاربران نیستند .
از طرفی استفاده از ابزارهای ویروس یابی رایگان باعث نمی شود کاربران از خرید نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس بی نیاز شوند .
در صورت آلوده شدن کامپیوترها و موبایلها به ویروس ها و دیگر تهدیدات سایبری این ابزارها نهایتآ قادر به پاک سازی فایلهای آلوده هستند و قادر به رفع آثار ویروسها و تروجانها نیستند و در برخی موارد پس از ویروس یابی نیاز به نصب مجدد سیستم عامل می باشد .
پیشنهاد می شود از این ابزارها تحت نظارت مراکز خدمات فنی و پشتیبانی شرکتهای امنیتی که آنتی ویروس خود را از آنها خریداری نمودید ، استفاده نمائید .
از دیگر ابزارهای ویروس یابی رایگان شرکت ترندمیکرو میتوان به ابزار ویروس یابی ATTK اشاره نمود ( Anti- Threat Toolkit ) .
از جمله شرکاء و مشتریان کمپانی ترندمیکرو میتوان به HP – DELL – IBM – Oracle – VMware – Cisco – Amazon اشاره نمود .

منبع : رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.