افزوده شدن ویژگی های امنیتی جدید به Office 365

۱کمییته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت ویژگی های جدیدی را به سرویس ابر Office 365 خود اضافه خواهد کرد تا مشتریان بتوانند کنترل بیشتری بر روی داده های خود داشته باشند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،ین شرکت قابلیت های ورود به Office 365 را برای کاربر، ادمین و خط مشی های مرتبط با Exchange Online و SharePoint Online توسعه خواهد داد. این قابلیت به سازمان های مبتنی بر ابر اجازه می دهد تا تا تعامل کارمندان با محتوی میزبانی شده بر روی سرویس های آن ها را بهتر مدیریت کنند.
هم چنین لاگ ها از طریق واسط مدیریتی Office 365 Management Activity API جدید در دسترس خواهد بود و می توان از طریق نظارت، تجزیه و تحلیل و محصولات مجازی سازی داده از آن بهره برد.
در حال حاضر واسط مدیریتی API برای انتخاب تعدادی از شرکای مایکروسافت در دسترس است اما باافزاودن ویژگی های جدید به آن برای گستره وسیع تری از مشتریان در دسترس خواهد بود.
ویژگی دیگری که مایکروسافت انتظار دارد تا آخر سال معرفی نماید Customer Lockbox می باشد و به مشتریان اجازه می دهد تا تاییدیه درخواست خود را پیش از دسترسی به اطلاعات برای استفاده از خدمات صریحا از مهندسان مایکروسافت دریافت کنند. در حال حاضر این تاییدیه به صورت داخلی و بدون نظر مشتریان انجام می شود.
علاوه براین، شرکت می توانند با Customer Lockbox به لاگ فعالیت ها دسترسی داشته باشند در نتیجه می توانند ببینند که چگونه محتوی آن ها توسط مهندسان مایکروسافت مدیریت می شود. این ویژگی برای Exchange Online از اواخر سال ۲۰۱۵ و برای سرویس SharePoint Online در سه ماهه اول ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود.
هم چنین شرکت مایکروسافت قصد دارد تا چند ماه آینده یک سطح رمزگذاری برای ایمیل ها را به روشی مشابه با رمزگذاری فایل ها در SharePoint Online معرفی نماید و سال آینده به مشتریان اجازه دهد تا داده های Office 365 خود را رمزگذاری نمایند و کنترل کامل آن را در اختیار بگیرند. این مساله به آن ها اجازه خواهد داد تا در صورتی که تصمصیم به ترک سرویس گرفتند، دسترسی مایکروسافت را قطع نمایند.

منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.