راهکار جدید کسپرسکی برای مدیریت رمز عبور

۱کمیته رکن چهارم – کی‌ام‌پی (KPM: Kaspersky Password Manager) موجب می‌شود که اطلاعات کاربر در دستگاه‌های مختلف تحت ویندوز، مک، آندروید، آیفون و آی‌پد برای وی به‌صورت هم‌زمان، هماهنگ و قابل‌دسترس باشد،

به گزارش کمیته رکن چهارم،همچنین به‌وسیله این نسخه جدید، کاربر با کلمه عبوری که برای این نرم‌افزار انتخاب کرده‌ از طریق هرکدام از این دستگاه‌ها و در هر مکانی که باشد به آخرین اطلاعات محرمانه و کلمات عبور خود دسترسی خواهد داشت.
شرکت ایدکو نماینده آنلاین محصولات کسپرسکی اعلام کرد که این ابزار با ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور مورداستفاده کاربر برای وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی، آنها را برای وی در تمامی دستگاه‌های مختلف قابل‌دسترسی می‌کند تا ایمن‌تر و البته ساده‌تر از قبل به این اطلاعات و وب سایت‌ها و برنامه‌های مربوطه دسترسی داشته باشد.
این ابزار در نسخه آزمایشی خود به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۵ کلمه عبور از حساب‌های وب یا اپلیکیشن‌های مختلف و همچنین یک کارت شناسایی شامل لیست اطلاعات کامل اعم از نام، آدرس، تاریخ تولد و … را تعریف و ذخیره کند و تا هنگام تکمیل فرم‌های اطلاعات در صفحات خرید یا فرم‌های ثبت‌نام اینترنتی روی ویندوز یا مک آنها را به‌صورت خودکار وارد کند. با خرید نسخه اصلی، کاربر می‌تواند تا بی‌نهایت کلمه عبور و اطلاعات شناسایی را در این ابزار تعریف کرده و از دستگاه‌های مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشد.
نرم‌افزار امنیتی مدیریت کلمه عبور کسپرسکی تمامی کلمات عبور همچنین اطلاعات شخصی و هویتی کاربر را به شکلی ایمن کدگذاری و ذخیره می‌کند تا از اطلاعات در مقابل حملات سایبری یا سودجویی مجرمان سایبری محافظت ‌شده و تمامی این اطلاعات محرمانه و کلمات عبور تنها از طریق یک پسورد یا کلمه عبور اصلی تنها برای کاربر قابل‌دسترس باشد.
کی‌ام‌پی ابزاری نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به‌صورت خودکار قوی‌ترین و مطمئن‌ترین کلمات عبور را می‌سازد که به‌کارگیری آنها کلمات عبور کاربر را از گزند حملات ساده یا حتی حملات brute-force مصون می‌دارد.
همچنین کاربر با ساختن یک حساب کاربری، My Kaspersky، به یک پورتال تحت وب دسترسی خواهد داشت که علاوه بر همگام یا هماهنگ‌سازی ساده‌تر کلمات عبور وی روی دستگاه‌های مختلف این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی امنیت دستگاه‌های خود را از طریق وب بررسی و مدیریت کند. او با این حساب (دسترسی از طریق نشانی center.kaspersky.com ) کاربر می‌تواند وضعیت محصولات امنیتی کسپرسکی را در محیط وب بر روی دستگاه‌های مختلف خود مشاهده، بررسی و حتی کلیدهای فعال‌سازی محصولات را از طریق این پنل مدیریت کند. علاقه‌مندان به مشاهده و به کارگیری امکانات این راهکار امنیت اطلاعات می‌توانند نسخه آزمایشی یک‌ماهه و کامل این نرم‌افزار را از نشانی‌ www.irkaspersky.com/trial/kaspersky-cloud-password-manager یا سایت اینترنتی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین به‌صورت رایگان دانلود کنند.

منبع:سایبریان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.