سرقت اطلاعات کاربران در استارباکس‌ امکان‌پذیرست

۱کمیته رکن چهارم – برخی گفته‌ها حاکی از آن است که اپلیکیشن پرداخت موبایلی استارباکس به هکرها امکان سرقت اطلاعات کاربران را می‌دهد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،استارباکس یکی از اپلیکیشن‌هایی است که در سال‌های اخیر توانست مخاطبان بی‌شماری را به خود جلب کند.

اکنون این اپلیکیشن مشهور، متهم شده که اطلاعات شخصی مشتریان خود را به صورت plain text ذخیره کرده و هکرها می‌توانند به سادگی به این اطلاعات شخصی یا رمز عبور کارت ها و … دسترسی پیدا کنند.

با این اوصاف، مقامات Starbucks هرگونه لو رفتن اطلاعات شخصی کاربران خود را رد کرده و معتقدند که سیستم‌های داخلی آنها از امنیت بالایی برخوردار است.

استارباکس را می‌توان از پیشگامان صنعت پرداخت الکترونیک و همین‌طور پرداخت موبایلی دانست. این اپلیکیشن برای اولین‌بار به کاربران امریکایی اجازه داد تا پرداخت هزینه‌های خود را از طریق پرداخت موبایلی انجام دهند؛ اما پس از مدتی در سال ۲۰۱۱ میلادی که هنوز پرداخت موبایلی به شکل امروزی رایج نبود، استارباکس توانست در کمتر از سه ماه به چندین میلیون کاربر دست پیدا کند که موفقیتی بی‌نظیر برای این شرکت محسوب می‌شد؛ اما این موفقیت خیلی زود از امریکا به کشورهایی مانند انگلیس و کانادا نیز راه پیدا کرد تا در نوامبر سال ۲۰۱۱ که این اپلیکیشن به بیش از ۲۶ میلیون تراکنش دست پیدا کرد.
مرجع : خبرگزاری مهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.