تبلیغ افزارها بزرگترین تهدید امنیتی سه ماهه اول ۲۰۱۵

۲کمیته رکن چهارم – بنا به گزارش منتشر شده توسط ترند میکرو، تبلیغ افزارهای تلفن همراه و آنلاین یکی از بزرگترین تهدیدات امنیت IT می باشند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،بنا به گزارش منتشر شده توسط ترند میکرو، تبلیغ افزارهای تلفن همراه و آنلاین یکی از بزرگترین تهدیدات امنیت IT می باشند.
در آخرین گزارش این شرکت آمده است که تبلیغ افزارهای دستگاه های تلفن همراه در صدر جدول تهدیدات تلفن همراه قرار دارند. تاکنون ۵ میلیون تهدید اندروید توسط ترند میکرو شناسایی شده است و پیش بینی می شود که این تهدیدات تا پایان سال به ۸ میلیون تهدید افزایش یابد. از طرف دیگر سوء استفاده از آسیب پذیری های zero-day نیز بزرگترین تهدید برای سیستم های دسکتاپ به شمار می آید.
با توجه به گزارش ترند میکرو در مبحث کسب و کار بخش سلامت به خصوص در بخش های iOS و سیستم های POS بیشتر در معرض حملات سایبری قرار گرفته است. با اینحال، این نوع تهدیدات در چند سال اخیر به وجود آمده است و سرعت گسترش آن پایین می باشد. اما این سوال مطرح است که آیا سازمان ها از حفاظت های لازم برای مقابله با تهدیدات امنیتی برخوردار می باشند. بررسی تهدیدات سه ماهه اول ۲۰۱۵ نشان می دهد که باید مراقب تهدیدات قدیمی بود و به سازمان ها توصیه می شود تا به عنوان یکی از راهکارهای حفاظتی، آخرین اصلاحیه ها را اعمال نمایند.

منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.