توقف اجرای خودکار فلش در مرورگر کروم

۱کمیته رکن چهارم – شرکت گوگل به منظور افزایش کارایی مرورگر قصد دارد از اول سپتامبر، اجرای خودکار برخی از محتواهای فلش را متوقف کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت گوگل به منظور افزایش کارایی مرورگر قصد دارد از اول سپتامبر، اجرای خودکار برخی از محتواهای فلش را متوقف کند.
فلش که از محصولات شرکت ادوب است هم چنان به طور گسترده برای محتواهای چند رسانه ای استفاده می شود اما مسائل امنیتی و عملکردی موجود در این نرم افزار باعث شده است تا اکثر شرکت ها از آن دوری کنند.
مسائل امنیتی زیادی وجود دارد که گوگل به آن ها توجه نمی کند. آسیب پذیری های موجود در فلش یکی از رایج ترین راه هایی است که باعث گسترش بدافزار می شود و توقف استفاده از آن می تواند مخاطرات را تا حدی کاهش دهد.
با وجود آنکه شرکت ادوب در سال های اخیر سعی کرده است تا با انتشار به روز رسانی های سریع و مرور کد، امنیت فلش را بهبود بخشد اما هم چنان مهاجمان از ادوب به عنوان یک بردار حمله به صورت گسترده استفاده می کنند.
شرکت گوگل اعلام کرد که این تغییر از اول سپتامبر اجرایی می شود و این نرم افزار تنها با اجازه کاربران اجرا می شود در صورتیکه کاربران بخواهند به طور خودکار این نرم افزار اجرا شود باید در تنظیمات مرورگر اجرای خودکار پلاگین فلش را فعال نمایند.

منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.