اصلاح پنج آسیب پذیری بحرانی در سه شنبه اصلاحیه مایکروسافت

۱کمیته رکن چهارم – تمامی نسخه های ویندوز به روز رسانی دریافت می کنند که دو مساله موجود در IE و Windows Journal را اصلاح می کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،کرده است که دو آسیب پذیری را در تمامی نسخه های ویندوز برطرف می کند. این آسیب پذیری ها در IE و Windows Journal قرار دارد.
هم چنین این شرکت ۱۲ بولتن امنیتی شامل ۵۶ اصلاحیه را برای نسخه های ویندوز، محصول آفیس و حتی مرورگر Edge منتشر کرده است.
بولتن MS15-094 بزرگترین اصلاحیه این ماه است که تمامی نسخه های ویندوز را تحت تاثیر قرار می دهد. در این اصلاحیه، آسیب پذیری های تخریب حافظه در IEاصلاح شده است که می تواند به مهاجم اجازه دهد تا کنترل کامل سیستم آلوده را در اختیار بگیرد.
بولتن MS15-098 نیز تمامی نسخه های ویندوز را تحت تاثیر قرار می دهد. یک مساله انکار سرویس می تواند به مهاجم اجازه دهد تا اطلاعات روی سیستم آلوده را از بین ببرد. البته این مساله نمی تواند باعث شود تا مهاجم کنترل کامل سیستم آلوده را در اختیار بگیرد.
بولتن MS15-097 مربوط به یک آسیب پذیری بحرانی افزایش حق دسترسی می باشد که تعدادی از نسخه های ویندوز و تعدادی از نسخه های آفیس را تحت تاثیر قرار می دهد.
اصلاحیه های دیگر مایکروسافت از جمله بولتن MS15-096 و بولتن های MS15-100 تا MS15-105 در رده امنیتی مهم قرار دارند و ویندوز، Skype و Lync و سرور Exchange را تحت تاثیر قرار می دهند.
کاربران می توانند اصلاحیه های ماه سپتامبر را از طریق کانال های رایج به روز رسانی دریافت نمایند.
منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.