معرفی تکنولوژی انحصاری پاندا جهت مقابله با تهدیدات پیشرفته

۱کمیته رکن چهارم – شرکت پاندا سکیوریتی از راه اندازی یک تکنولوژی جدید تحت عنوان Panda Adaptive Defense که مبتنی بر فناوری ابر می باشد خبر داده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،به گزارش پاندا سکیوریتی این تکنولوژی یک راه حل جدید امنیتی مبتنی بر فناوری ابر می باشد که تضمین کننده حفاظت در مقابل تهدیدات پیشرفته به روز شده مانند بد افزار های Ransomware ، آلودگی های پایدار پیشرفته یا همان APTs و تهدیدات مبتنی بر رایانه های سازمانی می باشد.

APT ها نسل بعدی نرم افزار های مخرب هستند که از استراتژی های پیشرفته مانند حملات متعدد به طور همزمان با اهداف اصلی جاسوسی صنعتی و یا سرقت اطلاعات استفاده میکنند.

لازم به ذکر است که راه حل های سنتی آنتی ویروس ها دیگر توانایی شناسایی این گونه حمله ها را ندارند، Adaptive Defense یا دفاع تطبیقی، برای اولین بار با ارائه یک مدل امنیتی صنعتی، می تواند نظارت خودکار، رفتار و ماهیت هر نرم افزار را بررسی و طبقه بندی نماید و فقط با اجازه دادن برنامه های قانونی (goodware) حفاظت کامل و قوی را فراهم میکند.

طبقه بندی کامل پردازش ها

این سرویس به صورت خودکار و مداوم تمام پردازش های در حال اجرا را با استفاده از ترکیب هوش مصنوعی ، اطلاعات و داده های بزرگ در فضای ابری و آزمایشگا های تحقیقاتی پاندا طبقه بندی میکند.

فعالیت هایی که این سرویس انجام می دهد شامل فعالیت های زیر میباشد:

Prevention)) : به صورت خودکار هر پردازشی که به عنوان بدافزار شناخته شود را انسداد می بخشد.

(Detection) : به صورت خودرکار رفتار غیر معمول هر پردازش را شناسایی می کند.

(Response) : در صورت نیاز دلایل علمی در جهت بررسی ارائه می دهد.

(Remedition) : پاک سازی بدافزارهای شناسایی شده به صورت خودکار

همچنین در صورت شناسایی بدافزار، به صورت خودکار یک گزارش کامل با موقعیت مکانی بدافزار، سیستم های آلوده شده و پردازشی که توسط بدافزار انجام می گردد را برای کاربران شبکه ارسال می کند.

بعضی از ویژگیهای این سرویس شامل :

– سرویس پاکسازی ویروس ها

– مدیریت سیستم ها به صورت لحظه ای از طریق کنسول تحت وب ابری پاندا

– شناسایی نرم افزارهایی که دارای حفره امنیتی می باشند.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.