معرفی سرویس جدید کمیته رکن چهارم برای عبور از فیلترینگ Hraicp Internet gateway

logo03

کمیته رکن چهارم وابسته به مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در پی مسدود شدن پروتکل های سرویس های وی پی ان که از سه ماه پیش تا کنون ادامه داشته است. با انجام تحقیقات بر روی شبکه اینترنت کشور اقدام به راه اندازی سرویس Hraicp Internet Gateway نمود.

با استفاده از این برنامه مشخصات سرورهای کمیته به صورت خودکار در سیستم کاربر نصب شده و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور دسترسی به اینترنت امن و آزاد برای کاربران ایرانی میسر می شود.

 

کمیته رکن چهارم در تلاش است تا سرویس های جدید دیگری نیز راه اندازی نماید تا کاربران ایرانی بتوانند با آسودگی خاطر به اینترنت آزاد دسترسی داشته باشند.

برای دانلود این برنامه اینجا کلیک کنید.

نکته: برنامه فوق تنها در دسترسی مرورگر گوگل چروم و اینترنت اکسپلورر نیاز به انجام تنظیمات ندارد.

در مرورگر فایر فاکس پیش از اجرای برنامه تنظیمات زیر را انجام دهید.

ابتدا بر روی منوی tools کلیک کنید، سپس گزینه option را انتخاب کنید در پنجره ای که باز می شود بر روی زبانه network کلیک کنید سپس بر روی دکمه settings کلیک کرده و چک باکس use system proxy setting را بزنید و مشخصات زیر را وارد کنید.

domain:99.vpniran.us port:443

برای غیر فعال کردن تنظیمات ساکس پروکسی مسیر زیرا را بروید

control panel -> Internet Option -> Connection -> Lan Settings -> Proxy Server – > Un Selected (Use a proxy server for your LAN )

برای فعال کردن بصورت دستی بدون نیاز به برنامه

control panel -> Internet Option -> Connection -> Lan Settings -> Proxy Server – > Selected (Use a proxy server for your LAN ) & Bypass proxy server for local addresses

Address : px.vpniran.us

port : 443

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.