Skype Managed غیرفعال شد

۱کمیته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت اعلام کرد از تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۶ به پشتیبانی از Skype Managed Accounts که البته با نام Skype Business Accounts هم شناخته می‌شود، پایان می‌دهد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت مایکروسافت فرآیند اطلاع‌رسانی به کاربران Skype Managed Accounts را از تاریخ ۱۶ فوریه آغاز کرد تا بتوانند در زمان باقیمانده حساب‌های کاربری خود را مدیریت کنند.

در حال حاضر دو نوع حساب کاربری در ابزار کاربردی اسکایپ مورد استفاده قرار می‌گیرد که با نام‌های Personal و Managed شناخته می‌شوند. حساب‌های کاربری شخصی یا Personal به کاربران واحدی اختصاص دارند که از این حساب‌ها استفاده می‌کنند. حساب‌های کاربری مدیریت شده یا Managed‌ توسط سیستم Skype Manager ساخته می‌شوند و تنظیمات آنها هم در همین سیستم انجام می‌شود.

بر اساس اطلاعات مندرج در بخش ویژه Managed Account روی سایت اینترنتی مایکروسافت، از تاریخ ۲۹ مارس کلیه حساب‌های کاربری در سیستم Skype Managed Accounts به صورت خودکار به حساب‌های شخصی اسکایپ تغییر وضعیت می‌دهند.

پیش از تاریخ ۲۹ مارس مدیران سیستم Skype Manager می‌توانند شماره‌ها و اعتبارات اسکایپ را از حساب‌های کاربری مدیریت شده دریافت کنند. پس از تاریخ مذکور، مدیران همچنان می‌توانند از اعتبارات باقیمانده در سیستم Skype Credit، اشتراکات و Skype Number در حساب‌های شخصی استفاده کنند. البته باید توجه داشت که از این تاریخ به بعد مدیران اجازه تغییر رمز عبور یا حذف حساب کاربری را ندارند.

مرجع : همکاران سیستم

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.