گوگل اپلیکیشن Quickoffice را به صورت رایگان عرضه کرد

همه کسانی که به نحوی با کامپیوتر و اینترنت سروکار دارند بالاخره گاهی اوقات نیاز پیدا می کنند تا متنی را نوشته و چاپ کنند و یا به مقصد خاصی ارسال کنند و چه برنامه ای بهتر از بسته قدرتمند آفیس شرکت مایکروسافت که همه ابزارهای مفید را در خود جای داده است. از واژه پرداز Word گرفته تا سازنده اسلاید PowerPoint و صفحات گسترده Excel.

 

اما اگر جایی متوجه شوید که ایرادی در یکی از داکیومنت های آفیس وجود دارد و کامپیوتری هم در دسترس تان نیست چه خواهید کرد؟ احتمال اینکه گوشی موبایل یا تبلت تان را به همراه داشته باشید زیاد است. پس می توانید به راحتی از آنها کمک بگیرید. اما چگونه یک داکیومنت آفیس را با گوشی یا تبلت ویرایش کنیم؟ گوگل به شما پاسخ می دهد و برای یافتن این پاسخ بهتر است تا پایان مطلب همراه باشید.

گوگل اپلیکیشن Quickoffice را برای شما طراحی کرده است تا بتوانید به صورت رایگان و در هر جایی داکیومنت های آفیس را ویرایش کنید. با این اپلیکیشن دیگر اهمیتی ندارد که از چه سخت افزار یا نرم افزاری استفاده می کنید. Quickoffice همچنین به صورت کامل با گوگل درایو یکپارچه سازی شده است تا شما بتوانید از هر جایی به فایل های تان دسترسی داشته باشید. حتی این یکپارچه سازی مزایای دیگری هم دارد و به شما این امکان را می دهد تا فایل های آفیس قدیمی خود را به فایل های گوگل داکز تبدیل کنید. همچنین Quickoffice راهیست تا بتوانید با دیگر کسانی که هنوز به گوگل مهاجرت نکرده اند روی یک فایل به صورت اشتراکی کار کنید.

برای شروع به انتهای مطلب رفته و از طریق دو لینکی که قرار داده شده است، نسخه مخصوص دستگاه خود را دریافت کرده و نصب کنید. پس از نصب کافیست با اکانت گوگل خود لاگین کرده و کار ویرایش فایل های آفیس را شروع کنید. قابلیت های جدیدی وجود دارند که توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. مثل آیکون های جدید، ایجاد فایل های فشرده با فرمت ZIP و مشاهده چارت ها اکسل و ارائه های پاورپوینت. این اپلیکیشن بر روی تمامی دستگاه های مبتنی بر اندروید و iOS کار می کند و از این لحاظ جای نگرانی نخواهد بود.

اگر روز ۲۶ سپتامبر ( یعنی ۴ روز دیگر ) با استفاده از این اپلیکیشن به اکانت گوگل تان لاگین کنید، ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی بیشتر به مدت دو سال به گوگل درایوتان اضافه خواهد شد.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.