بهترین ارائه دهندگان ایمیل در جهان کدام اند؟ (بخش اول)

ایمیلکمیته رکن چهارم – تنها در هشت سال، جیمیل، سرویسی که از صفر شروع کرده بود به معروف ترین سرویس ایمیل رسان جهان تبدیل شده است. از سال ۲۰۱۲، این سرویس ۴۲۵ میلیون کاربر فعال داشته و در سال ۲۰۱۴ نیز به عنوان اولین برنامه  ی گوگل پلی یک میلیارد دانلود را رد کرد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،به عبارت دیگر، همه در مورد جیمیل می دانند. اما در مورد سرویس دهندگان رایگان خدمات ایمیل در سراسر جهان چه می دانید. جیمیل ممکن است که محبوبترین و شناخته شده ترین سرویس در این میان باشد اما این لزوما بدان معنی نیست که بهترین است. پس اگر می خواهید گشتی در میان سرویس دهندگان میل در سراسر جهان بزنیم، همراه ما بمانید.

  1. ۱-Outlook.com

ایمیل

Outlook.com ( که قبلا به نام Hotmail شناخته می شد) یکی از اولین خدمات دهندگان ایمیل است که به صورت مستقل و رایگان و بدون هیچگونه تبعیضی به کاربران ارائه می شود. در واقع تا زمانی که توسط جیمیل در سال ۲۰۱۲ سرنگون شد به عنوان یکی از محبوب ترین سرویس دهندگان شناخته می شد.

این سرویس، دارای یکی از بهترین طراحی و ظاهر در مقایسه با دیگر سرویس دهنده ها است و از نظر کاربر دوستی نیز امتیاز بالایی را دارا می باشد.

این سرویس شبیه اپلیکیشن های زیر مجموعه ی آفیس آنلاین است و همین حس را نیز به کاربران القا می کند.

این سرویس از ویژگی های پیشرفته ای بهره می برد که می تواند به فضای ذخیره سازی نامحدود، ادغام با وان درایو و دامنه با اسم دلخواه اشاره کرد. اگر روزی خواستید نام ایمیل تان را عوض کنید کافیست به سادگی تمام پیام ها را منتقل کرده و نام را عوض کنید.

در قسمت بعد همراه ما باشید تا لیست را کامل کنیم.

منبع:برسام

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.