بهترین ارائه دهندگان ایمیل در جهان کدام اند؟ (بخش دوم)

ایمیلکمیته رکن چهارم – در قسمت قبل با پیش زمینه ای از ایمیل، جیمیل و مخصوصا Outlook یا همان Hotmail روبرو شدیم، حال در این قسمت می خواهیم در کنار پوشش دهنده های شناخته شده، دستی هم به ناشناخته ها بزنیم

  1. ۲-Yandex.Mail

ارائه دهندگان ایمیل

برای کسانی که نمی دانند، Yandex شرکتی روسی است که در قسمت های مختلف اینترنت سرمایه گذاری می کند، از جمله موتور جستجوی وبی که در حال حاضر به عنوان بزرگترین موتور جستجو در روسیه شناخته می شود. سایر خدمات این شرکت شامل مرورگر یاندکس، یاندکس لانچر و فضای ذخیره سازی یاندکس می شود.

سرویس ایمیل یاندکس، سرویس معتبری است و در معتبر بودن این سرویس همین بس که روزانه بیش از ۱۲ میلیون ایمیل غیر اسپم را پردازش می کند. در یاندکس با فضایی برابر ۱۰ گیگابایت طرف هستید، اما به محض اینکه فضای بیشتری را نیاز داشته باشید سایت در اختیار شما قرار می دهد.

رابط کاربری این سرویس هم شیک و زیباست و بیشتر چیزهایی که از یک سرویس میل انتظار دارید را برآورده می کند. قسمت های برچسب ها، دسته ها، یادآورها و قالب پیام نیز به همراه کلید های میانبر قابل تنظیم است. این سرویس ایمیل را یک بار امتحان کنید، بی شک پشیمان نمی شوید.

  1. ۳-Zoho Mail

ارائه دهندگان ایمیل

مطمئمنا کاربرانی که در استفاده از مایکروسافت آفیس دچار مشکل هستند به سراغ  Zoho Office Suite می روند. این سرویس در واقع یک جایگزین رایگان خوب برای سری مایکروسافت آفیس است. اما فعالیت های این برند در همین جا ختم نمی شود. این برند دارای سرویس ایمیلی است که بسیار کهنه کار و عالیست و به طور کامل نیز رایگان است.

پس از ساختن یک سرویس میل در سایت، ۵ گیگابایت فضا برای پیام ها و ۵ گیگابایت نیز برای ذخیره سازی به شما داده می شود که از طریق همین سرویس به مجموعه ی  Zoho Office Suite نیز دسترسی خواهید داشت. اگر شما به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشید، باید هزینه ای را بپردازید.

  1. ۴-Yahoo! Mail

ارائه دهندگان ایمیل

یاهو میل. نامی که احتمالا برای اولین بار با ورود به دنیای اینترنت پس از نام گوگل شنیده اید و بی شک نیز در این سرویس یک حساب کاربری را دارید. این سرویس که روزی در صدر سرویس دهندگان ایمیل قرار می گرفت مانند گذشته حال و روز خوبی ندارد اما هنوز هم می توان یاهو را یکی از قدرتمند ترین ارائه دهندگان ایمیل در جهان به حساب آورد.

می توان رابط کاربری ایمیل را تا حدودی تغییر داد و شخصی سازی کرد. علاوه بر اینها ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار گرفته.

تنها نکته ای که کاربران را در این میان آزار می دهد، محدودیت ۲۵ مگابایتی فایل های پیوست در یاهو میل است که در برخی موارد واقعا آزار دهنده است.

ادامه لیست را در مطلب بعدی دنبال می کنیم.

منبع:برسام

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.