بهترین ارائه دهندگان ایمیل در جهان کدام اند؟ (بخش سوم)

ایمیلکمیته رکن چهارم – در قسمت های قبل با ۴ ارائه دهنده ی سرویس ایمیل آشنا شدیم، همراه ما بمانید تا در دو بخش آینده آن ها را تکمیل کنیم و با موارد جالب تری آشنا شویم.

  1. ۵-ProtonMail

ارائه دهندگان ایمیل

اگر امنیت برای شما در دنیای ایمیل ها بسیار حائز اهمیت است، به شما توصیه می کنیم که سرویس پروتون میل توسط یک محقق از پروژه CERN به همراه جمعی از دانش آموزان دانشگاه هاروارد و دانش آموزان MIT طراحی شده است و در واقع یک سرویس ایمیل خصوصی محسوب می شود و می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

پروتون میل توسط قوانین امنیتی سوئیس حمایت می شود و یک رمز عبور دو مرحله ای نیز آن را پشتیبانی می کند. ایمیل ها قبل از اینکه ذخیره سازی شوند به صورت رمزنگاری شده در می آیند و در این بین نیز هیچ اطلاعاتی ( حتی آی پی کاربران) ذخیره نمی شود. حتی اگر مایل باشید میتوانید یک پیام خود ویرانگر نیز ارسال کنید.

کاربران در هر ماه ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره سازی و توانایی دریافت ۱۰۰۰ پیام را دارای می باشند. متاسفانه پروتون میل در این ضمینه ضعیف عمل کرده است، اما شما هم می توانید به آنها نامه بزنید و بگویید که ظرفیت سرور هایشان را افزایش دهند.

  1. ۶-GMX Mail

ارائه دهندگان ایمیل

GMX Mail سرویسی است که رد سال ۱۹۹۷ شروع به کار کرد اما نکته ی شگفت انگیز این است که بسیاری از کاربران هنوز اسم این سرویس را نشنیده اند. این سرویس توانست در سال ۲۰۱۰ به Mail.com دسترسی پیدا کند و کاربران خود را برگرداند و در حال حاضر نیز ۱۵ میلیون کاربر فعال دارد، هرچند که اعتبار این سرویس ارائه دهنده ی میل چیزی بیش از این هاست.

در GMX Mail شما با فضای ذخیره سازی نامحدود ایمیل طرف هستید و برای فایل های پیوست نیز با محدودیت ۵۰ مگابایت روبرو هستید و ۲ گیگابایت فضا ذخیره سازی فایل نیز در دو پوشه ی تو در تو دارا می باشید.

GMX Mail دارای ذخیره سازی ابری نیز هست که بسیار برای کاربران عالی است.

در قسمت پایانی این پست همراه ما باشید تا این لیست را به اتمام برسانیم.

منبع:برسام

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.