بهترین ارائه دهندگان ایمیل در جهان کدام اند؟ (بخش چهارم)

ایمیلکمیته رکن چهارم – تا اینجای کار با بیشتر سرویس ها و یک تاریخچک (!) از آن ها آشنا شدیم، در این پست می خواهیم با آخرین سرویس دهنده تقریبا نام آشنا نیز آشنا شویم پس همراه ما بمانید.

 

  1. ۷-AOL Mail

ارائه دهندگان ایمیل

مطمئن هستیم که شما هنوز نمی دانید سرویس AOL ( که قبلا با نام America Online) شناخته می شد هنوز هم فعال است و کار می کند. این سرویس هنوز یک فید RSS خوان قوی به همراه یک ارائه دهنده ی ایمیل دارد که البته در برخی موارد با AIM اشتباه گرفته می شود.

AOL فضای ذخیره سازی نامحدودی را برای پیام ها ارائه می دهد و همانند یاهو میل با محدودیت ۲۵ مگابایتی برای فایل های پیوست روبرو هستید. این سرویس به طور کامل با پیام رسان AOL یکپارچه شده است و مزیت بزرگی که دارد این است که می توانید برای لغو کردن ارسال ها از آن اسنفاده کنید.

در AOL چیزی بیش از آن که بقیه سرویس های ایمیل به شما می دهند پیدا نخواهید کرد، مضافا آن که با یک رابط کاربری نه چندان خوب و تبلیغات فراوان هم روبرو هستید.

شما از کدام یک از سرویس دهندگان امیل استفاده می کنید؟

در بین انتخاب هایی که وجود دارد در حال حاضر جیمیل عاقلانه ترین انتخاب به شمار می رود مگر اینکه شما مشکلی با این سرویس دهنده داشته باشید و بخواهید از مابقی لیست استفاده کنید.

نظر شما در مورد سرویس دهنده های میل در سراسر جهان چیست؟ شما کدام یک را انتخاب می کنید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بهترین ارائه دهندگان ایمیل در جهان کدام اند؟ (بخش اول)

بهترین ارائه دهندگان ایمیل در جهان کدام اند؟ (بخش دوم)

بهترین ارائه دهندگان ایمیل در جهان کدام اند؟ (بخش سوم)

منبع:برسام

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.