جدیدترین تستهای آنتی ویروسها در AVC + چند نکته

۱کمیته رکن چهارم – از ابتدای سال ۲۰۱۶ تاکنون وب سایت AV-Comparative که به اختصار AVC هم گفته می شود ، دو تست آنتی ویروس در بخش Real World Protection Test در ماه های فبریه و مارس منتشر نموده .

به گزارش کمیته رکن چهارم،براساس نتایج منتشر شده در وب سایت AVC ، در ماه فبریه ضد ویروسهای کسپرسکی ، اف-سکیور و ترندمیکرو موفق به شناسایی صد در صد تهدیدات شدند .

در ماه مارس نیز آنتی ویروسهای آویرا ، بیت دفندر ، اف-سکیور و ترندمیکرو موفق به شناسایی صد در صد تهدیدات شدند .

” اسامی به ترتیب حروف الفبای لاتین می باشد . ”

* نکاتی درباره تستهای آنتی ویروسی وب سایت AVC :

۱- بسیاری از شرکتهای آنتی ویروس در تستهای AVC حضور ندارند که از جمله آنها میتوان به ۲ کمپانی امنیتی بزرگ یعنی سیمانتک و وب روت اشاره نمود .

۲- متخصصین حرفه ای حوزه های شبکه ، فناوری و امنیت ، تستهای اینگونه سایتها را معیاری برای انتخاب و خرید آنتی ویروس قرار نمیدهد .

۳- بعد از خروج کمپانی سیمانتک از تستهای AVC ، این سایت ۲ مرتبه به طور غیر مجاز از نام و لوگوی آنتی ویروسهای نورتون سیمانتک استفاده نموده که همین باعث بروز انتقاداتی از این سایت شد .

// در هر ۲ مرتبه این سایت نام آنتی ویروسهای نورتون را در انتهای جدول و بدترین جایگاه درج نمود . //

۴- شرکت آنتی ویروس آلمانی جی دیتا ” G-Data ” برای مدتها در تستهای AVC حضور داشت و نتایج قابل قبولی برای آنتی ویروسهایش منتشر میشد ، ولی به ناگهان از تستها کناره گیری کرد .

۵- خروج کمپانی معتبر آنتی ویروس Webroot از تستهای AV-C ، ضربه دیگری به اعتبار این وب سایت و موسسه تست آنتی ویروس بود .

” شرکت Webroot بزرگترین شرکت خصوصی آمریکایی عرضه کننده آنتی ویروس و سازنده شگفت انگیز ترین ، سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروسهای دنیا با نام تجاری Webroot Secure Anywhere می باشد و بسیاری از غولهای فناوری دنیا مانند Cisco – HP – RSA – PaloAlto – F5 Networks – A10 Networks – McAfee و Microsoft از خدمات و محصولات این شرکت استفاده میکنند . ”

منبع : لینک
Sort > By Value

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.