۱۰ روش ارتقای امنیت دستگاه‌های همراه

پذیرش سیاست‌های «آوردن دستگاه خود» در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط بدین معناست که فن‌آوری اطلاعات باید از دستگاه‌هایی که حتی مشخص نیستند و توسط سازمان خریداری و پیکربندی نشده‌اند حفاظت کند. به علاوه اغلب شرکت‌ها اکنون چند سکویی هستند و از لینوکس و مک در کنار سیستم‌های کلاینت و سرور ویندوزی خود استفاده می‌کنند.

به جز معدود مواردی که به طور منظم حسابرسی، تعمیر و نگهداری و محافظت می‌شوند، این دستگاه‌ها، برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌ها، سخت‌افزارها و نرم‌افزارها به طور فزاینده‌ای آسیب‌پذیر و اهداف ساده‌ای برای مجرمان سایبری باتجربه هستند.

 

 

شکست در سپردن منابع کافی برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها در شبکه و اتخاذ اقدامات امنیتی مناسب برای کاهش مخاطرات می‌تواند به سادگی منجر به آسیب رایانه‌ها، از دست دادن یا سرقت داده‌ها، کلاهبرداری، پرونده‌های حقوقی، جرایم سایبری و تخلف از مقررات پیروی شود. کل سرمایه کسب‌و‌کار ممکن است از دست برود، کسب‌و‌کارتان دادگاهی شود یا حتی منجر به پایان رسد.

شما به عنوان یک کارشناس فن‌آوری اطلاعات یا ارائه‌دهنده خدمات، برای کمک به کاهش مشکلات امنیتی مسئول هستید.

 

 

 

در اینجا ۱۰ تا از بهترین اقدامات امنیتی برای ارزیابی آسیب‌پذیری‌ها و امنیت در شبکه‌های چند فروشنده‌ای آورده شده است. هر ده مورد را اجرایی کرده و شانس به وقوع پیوستن یک حمله موفق را از بین ببرید و در صورتی که یک هکر موفق به شکستن این موارد شد دستکم می‌دانید چگونه از شرایط بحران به سلامت بگذرید.

دانلود

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.