عرضه فایرفاکس ۴۷ با حل ۱۳ مشکل امنیتی

فایرفاکسکمیته رکن چهارم – برخی از آسیب پذیری‌های برطرف شده موجب از کار افتادن مکرر فایرفاکس می شد و حالا این مشکلات در فایرفاکس ۴۷ رفع شده اند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،پشتیبانی قدرتمندتر از HTML5 از جمله مزایای فایرفاکس ۴۷ است که اجرای روان فایل های چندرسانه‌ای بدون قفل کردن یا گیر کردن مرورگر مذکور را امکان پذیر می‌کند.

تعداد دیگری از آسیب پذیری‌های برطرف شده در فایرفاکس توسط ۱۴ محقق و جامعه امنیتی گزارش شده‌اند و خطرناک‌ترین آنها اجرای کدهای مخرب را از راه دور بر روی رایانه‌های هدف ممکن می‌کرد.

۱۱ آسیب پذیری دیگر که در این مرورگر برطرف شده‌اند مربوط به برنامه های جاوا، مقابله با جعل آدرس اینترنتی در address bar و نقص در پروتکل CSS هستند.

مشکل دیگر برطرف شده مربوط به رابط کاربری برخی برنامه هاست که به مهاجمان امکان می داد حملاتی را با هدف سرقت داده های حساس کاربران طراحی کنند. تسهیل به روزرسانی داده های ذخیره شده در فایرفاکس توسط هر کاربر و همگام سازی این اطلاعات بر روی گوشی ها، تبلت ها و غیره، پشتیبانی بهتر از سایت های پخش ویدئو و چند به روزرسانی دیگر از جمله مزایای فایرفاکس ۴۷ است که بر روی ویندوز، مک، آندروید و لینوکس قابل نصب است.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.