سیسکو فناوری‌های امنیتی جدید عرضه می‌کند

بدافزارکمیته رکن چهارم – شرکت سیسکو برای راهکار معماری شبکه دیجیتالی Digital Network Architecture یا DNA خود سه فناوری جدید عرضه کرد تا مهندسان شبکه، توسعه‌‌دهندگان اپلیکیشن و شرکای کانال‌ها، و مشتریان IT بتوانند در لایه‌های مربوط به زیرساخت‌های شبکه‌ای خود به صورت ساده‌تر امنیت بیشتر برقرار کنند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،لایه‌های زیرساخت‌های شبکه‌ای سیسکو که توسط سازمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند مواردی از جمله Umbrella Branch، Stealthwatch Learning Network License، Meraki MX Security Appliances، Advanced Malware Protection و Threat Grid را شامل می‌شوند.

به گفته شرکت سیسکو سه فناوری جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا قابلیت‌های همراه را افزایش دهند و خطرات امنیت سایبری مبتنی بر فضای پردازش ابری را به حداقل برسانند.

نخستین فناوری نرم‌افزار امنیتی مبتنی بر فضای پردازش ابری Umbrella Branch نام دارد که به سازمان‌ها امکان می‌دهد کنترل بیشتری بر کاربران تحت شبکه‌های Wi-Fi داشته باشند و فیلترهای مختلف را برای متصل شدن به این شبکه‌ها تعریف کنند. این سیستم می‌تواند بر سری ۴۰۰۰ شبکه ISR سیسکو ارایه شود و از فیلترهای مختلف برای مسدودسازی فعالیت بدافزارها استفاده کند.

دومین فناوری امنیتی DNA مبتنی بر سیستم یادگیری ماشینی Stealthwatch Learning Network فعالیت می‌کند که سیسکو در جریان خرید ۴۵۲ میلیون دلاری Lancope به این فناوری دسترسی پیدا کرد. سیستم Stealthwatch Learning Network به‌روزرسانی نرم افزاری از طریق زیرساخت‌ها را آسان می‌کند.

فناوری Meraki MX Security Appliances سیسکو نیز به سازمان‌ها امکان می‌دهد سیستم مدیریت تهدیدها (UTM) را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشند و مدیران شبکه بتوانند به صورت منطقه‌ای، تهدیدهای سایبری را ز بین ببرند.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.