بهبود عملکرد کامپیو‌تر با نرم افزار Advanced System Optimizer

کمیته رکن چهارم – اگر به دنبال ابزاری هستید تا عملکرد سیستم‌تان را افزایش دهد، نرم افزار Advanced System Optimizer به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

به گزارش کمیته رکن چهارم به نقل از آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) , نرم افزار Advanced System Optimizer شکل و شمایل منظمی دارد. صفحه اصلی آن کارکردهای مهم این برنامه شامل ایمنی، بهینه سازی و تمیزکاری را در خود دارد. هم چنین گزارش منظمی از وضعیت کارکرد سیستم شما به همراه آیتم‌هایی که باید بهبود پیدا کنند نمایش می‌دهد. روی هر ابزار که کلیک کنید، هر کدام در پنجره‌ای جداگانه باز می‌شود. اگر بخواهید چند کار را با هم انجام دهید، این حالت خیلی به شما کمک می‌کند.

 

در بین نرم افزارهای مشابه، Advanced System Optimizer یکی از بهترین لیست‌های نتایج کار را دارد. لیستی که با جزئیات تمام اطلاعات کارکرد‌ها و برنامه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ فایل‌های بیهوده، پروسه‌هایی که عملکرد سیستم را کاهش می‌دهند و خطاهای بالقوه. این برنامه راه حل‌های اتوماتیک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه «Game Optimizer» است که به درد کسانی می‌خورد که بازی‌های سنگینی روی سیستم دارند. این ابزار قدرت پردازش و حافظه سیستم در جهت بازی را افزایش می‌دهد و نمی‌گذارد دیگر نرم افزار‌ها در این کار خللی ایجاد کنند.

Advanced System Optimizer برنامه‌ای است با ویژگی‌هایی خوب و کاربردی که البته تمام ویژگی‌های برنامه‌های دیگر را ندارد اما واقعا عملکرد سیستم شما را بهبود می‌بخشد.

منبع : پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.