PC-MAGAZINE : ضدویروس پاندا، برگزیده ، بهترین موتور ضدویروس

پانداکمیته رکن چهارم – نشریه آمریکایی PC-Magazineدر تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که ضدویروس پاندا را از بین ۹ محصول قدرتمند جهان، به عنوان “برترین موتور آنتی ویروس جهان در سال ۲۰۱۵” برگزیده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،این نشریه معتبر، بنا به ارزیابی های صورت گرفته بصورت مستقل در سازمان های ارزیابی شناخته شده ای چون: AV-Comparatives ، AV-Test ، ِDennis Technology labs ، ICSA labs ، Virus Bulletin و West Coast labs و همچنین با تحلیل های رفتاری هر یک از محصولات در مقابل فایل های مخرب و آدرس های اینترنتی آلوده، نمره ای از ۰ تا ۵ برای آنها در نظر گرفت.

در تست مخصوص این نشریه، بیش از ۱۰۰ آدرس آلوده جدیدی که تنها ۴ ساعت از عمرشان می گذرد را با هر یک از برنامه های ضد ویروس رو به رو کرده و امتیاز مورد نظر به آنها تعلق گرفته است.

به گفته نیل رابنکینگ، دبیر بخش امنیت آی تی در پی سی مگزین، دلایل برتری نرم افزارهای پاندا را نصب سریع و سادگی کار، مجهز به ابزارها و ویژگی های رایگان، کسب نتایج درخشان در ارزیابی های مستقل و کسب بالاترین امتیاز ممکن در انسداد بدافزارها و آدرس های اینترنتی آلوده می داند.

این اساس نرم افزار Panda Free Antivirus با امتیاز ۴٫۵ از مجموع ۵ امتیاز کلی، رتبه نخست را به خود اختصاص داد و نشان برترین ضدویروس سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرد. در این بین نرم افزارهای Bitdefender Antivirus Free Edition و Malwarebytes Anti Exploit Free به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بنا بر اعلام این شرکت، مهمترین ویژگی موتور مجهز به تکنولوژی XMT پاندا، شناسایی و حذف ویروس ها درست در لحظه اجراست؛ به این معنی که بدافزارهای پنهان و مخفی شده در لایه های اطلاعاتی سیستم نیز نمی توانند از سد دفاعی آنتی ویروس عبور کرده و آزادانه اجرا شوند.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.