بررسی و ارزیابی ۱۰ بسته آنتی‌ویروس

انتی ویروسکمیته رکن چهارم – حضور در دنیای مجازی این روزها بسیار خطرناک است و هر رایانه شخصی برای جلوگیری از آسیب دیدن به یک برنامه آنتی‌ویروس نیاز دارد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،در فضای مجازی این روزها آنتی‌ویروس‌های رایگان مختلفی عرضه می‌شود اما ابزارهای رایگان مایکروسافت برای صیانت از ما در این فضا کافی نیستند.نیازمندی‌های امنیتی مایکروسافت (Microsoft Security Essentials) یا محافظ ویندوز (Windows Defender) در نسخه ۸.۱ آن، جمع‌وجور بوده و کار کردن با آن آسان است ولی بر اساس گزارش آزمایشگاه‌های مستقل مانند AV-Comparatives، محافظت مایکروسافت بسیار ضعیف است.
البته دریافت نسخه رایگان الزاماً به این معنی نیست که شما دچار مشکل خواهید شد زیرا بعضی ابزارهای رایگان باکیفیت نیز وجود دارد که می‌تواند نیازهای شما را رفع کند.

 بررسی  بهترین نرم‌افزار های آنتی‌ویروس مجانی سال ۲۰۱۶
البته محصولات پولی را به آسانی کنار نگذارید.آزمایش‌های مستقل نشان می‌دهد بسته‌های پولی اغلب (البته نه همیشه) بهترین محافظت را علاوه بر قابلیت‌های اضافی دیگر، ارائه خواهند داد.اگر شما به دنبال حداکثر امنیت هستید، باید حداقل یک بسته پولی را در نظر بگیرید.
در ادامه این مطلب ۱۰ مورد از بهترین آنتی‌ویروس‌های خانگی در دسترس بر اساس حروف الفبا فهرست شده‌اند که می‌توانند از رایانه شما در فضای مجازی محافظت نمایند.

آنتی‌ویروس رایگان اویرا

avira-antivirus-update-step4-en

قیمت: رایگان
در نگاه اول آنتی‌ویروس رایگان اویرا بهترین انتخاب امنیتی به نظر نمی‌رسد. واسط کاربری آن قدیمی و پیچیده است و امکانات خاصی ارائه نمی‌دهد، به‌طوری که حتی محافظت ابتدایی از شبکه نیازمند نصب یک افزونهٔ مرورگر جداگانه است.
وقتی صحبت از رتبه آن در بزرگ‌ترین آزمایشگاه‌ها مانند AV-Comparatives، AV-Test و Virus Bulletin به میان آید، نمره‌ای درخشان و قابل مقایسه با آنتی‌ویروس‌هایی چون Bitdefender و Kaspersky به دست می‌آورد.استفاده از آن نیز آسان‌است.این برنامه به‌تنهایی می‌تواند از پس بیشتر تهدیدها برآید و اگر شما نیاز به کمک داشته باشید، یک فایل راهنما به زبان‌های مختلف خواهید داشت.
البته بعضی ویژگی‌های اضافه نیز وجود دارد. این نرم‌افزار به‌طور پیش فرض اجراهای خودکار (autorun) را متوقف کرده، خطر کلیدهای آلوده USB را کاهش می‌دهد. محافظت از فایل‌های میزان ویندوزی نیز شما را از تغییر مسیرهای (redirects) مخرب حفظ می‌کند. (هر دو گزینه در صورت مزاحمت قابل غیر فعال شدن است)
اگر شما تصمیم ندارید هزینه اشتراک سالیانه را پرداخت کنید، ما پاندا (Panda) را برای عملکرد خوب فیلترینگ وب پیشنهاد می‌کنیم.گر چه برای محافظت رایانه، صرفاً آنتی‌ویروس رایگان آویرا را به‌سختی می‌توان کنار گذاشت.
· باوجود اینکه آنتی‌ویروس رایگان اویرا از عهده وظیفه‌اش برمی‌آید، نسخه کامل‌تر آن یعنی نسخه نهایی ۲۰۱۵ (Ultimate Edition Suite 2015) با پشتیبانی از سه دستگاه برای سه سال، می‌تواند انتخاب بهتری باشد. با ۲۰۶ هزار تومان در آمازون، شما می‌توانید امکانات زیر را داشته باشید:
Laptlink PCMover Express, DriveLock Private, SuperEasy Driver Updater و آنتی‌ویروس حرفه‌ای اویرا برای اندروید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.