پست الکترونیکی یاهو از دسترس خارج شد

کمیته رکن چهارم – عملیات تعمیر و نگهداری از یک کابل زیردریایی موجب شد سرویس پست الکترونیکی یاهو به صورت گسترده از دسترس خارج شود.Theinquirer در این زمینه گزارش داده است کابل زیردریایی آسیب‌دیده که یاهو ادعا می‌کند متعلق به شرکت دیگر است باعث شد خدمات Mail یاهو در کشورهای بریتانیا و آمریکا به طور کامل از کار بیفتد، افراد به حساب کاربری خود دسترسی نداشته باشند و صفحه مربوطه برای دیگر کاربران هم با کندی فراوان باز شود.

 

شرکت یاهو روی صفحه پشتیبانی خود این مسئله را تایید کرد و البته توضیح نداد که از چه زمانی این اختلال به طور کامل برطرف خواهد شد.

در توضیحات یاهو گفته شد: «ما از مشکل پیش آمده برای سرویس Yahoo Mail آگاهی داریم که بسیار کند شده یا دسترسی به آن غیرممکن شده است. این اتفاق به دنبال آسیب‌دیدگی یک کابل زیردریایی صورت گرفت و یک شرکت تامین‌کننده کالاهای مورد نیاز ما در جریان تعمیرات این کابل باعث قطعی آن شد».

در ادامه این توضیحات آمده است: «گروه مهندسان ترافیک مربوط به سرویس پست الکترونیکی را در دیگر سرورها جایگزین کردند تا اختلالات کاربران برای دسترسی به این سرویس برطرف شود. یک کشتی تعمیر کننده کابل‌های زیردریایی نیز به محل اعزام شده است و پایان هفته در آنجا حضور خواهد داشت».

یاهو در سایت خود همچنین نوشت: «ما به خاطر مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و به‌خوبی می‌دانیم که پست الکترونیکی یک سرویس حیاتی برای تمام مشتریان‌مان محسوب می‌شود».

منبع : همکاران سیستم

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.