ESCAN؛ ایمن ترین اینترنت را تقدیم کاربر می کند

امنیتکمیته رکن چهارم – برنامه ضد ویروس eScan از معدود برنامه هایی است که با قیمت مناسب ارائه می شود. نسخه رایگان و آزمایشی این برنامه نیز به راحتی با یک جست وجوی سریع در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین یک بار امتحان نسخه آزمایشی می تواند نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود اختصاص دهد. استفاده از نسخه آزمایشی این نرم افزار تا ۳۰ روز رایگان است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،اگر بارها مورد حمله ویروس های مختلف مجازی قرار گرفته اید و به دنبال یک مسکن و آرام بخش مناسب برای التیام ضربه ویروس های اینترنتی هستید، یک پیشنهاد مناسب در انتظار شماست. اغلب کاربران عادی و غیر حرفه ای دنیای مجازی، از حملات ویروس ها هراس دارند. این هراس ها یک راه درمان موثر دارد: استفاده از آنتی ویروس ها. با این وجود برخی از آنتی ویروس ها چندان کارآمد نیستند یا قیمت های بسیار بالایی دارند.

برنامه ضد ویروس eScan از معدود برنامه هایی است که با قیمت مناسب ارائه می شود. نسخه رایگان و آزمایشی این برنامه نیز به راحتی با یک جست وجوی سریع در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین یک بار امتحان نسخه آزمایشی می تواند نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود اختصاص دهد. استفاده از نسخه آزمایشی این نرم افزار تا ۳۰ روز رایگان است.

نصب و راه اندازی

حجم این برنامه به طور تقریبی ۴۷۰  MB است. نصب، راه اندازی و به کار گیری این برنامه تنها دودقیقه طول می کشد. رابط برنامه و کاربر بسیار قدرتمند است. اسکن های برنامه سرعتی چشمگیر دارند و اسکن سریع این نرم افزار قادر به شناسایی انواع روت کیت ها و تروجان هاست.

مدت زمان اسکن سریع به طور تقریبی پنج دقیقه است. مدت زمان اسکن کامل برای یک  هارد دیسک۳۲۰  گیگابایتی حدود یک ساعت تخمین زده می شود که قابل قبول و مناسب به نظر می رسد.

مدت زمان نصب و راه اندازی این آنتی ویروس نسبت به سایر آنتی ویروس های مشابه موجود در بازار پایین تر است. همچنین این آنتی ویروس نه تنها سرعت رایانه را کاهش نمی دهد، بلکه به طور قابل توجهی سرعت و دقت برنامه های موجود در رایانه را ارتقا می دهد. بلافاصله پس از نصب این برنامه بخش internet security نصب شده و برای به روز رسانی مداوم تنظیم می شود.

ویژگی های برتر

دو کارکرد مهم در این برنامه وجود دارد که باعث می شود eScan به گزینه ای ایده آل تبدیل شود: قابلیت پشتیبان گیری فایل ها از راه دور و به طور خودکار، نخستین قابلیت ویژه آن است. این ویژگی کمک می کند eScan technician از راه دور بر سیستم رایانه نظارت کرده و پس از عیب یابی و شناسایی عوامل مخرب در جست وجوی راه حلی برای مشکل سیستم رایانه باشد.

ویژگی دوم این برنامه که در کمتر آنتی ویروسی وجود دارد، قابلیت «حذف امن» است. این قابلیت باعث می شود در صورتی که بخشی از فایل ها، توسط کاربر از رایانه حذف شود، هرگز توسط فرد یا افراد دیگر مورد بازبینی مجدد یا سرقت قرار نخواهد گرفت. برای یافتن اطلاعات مناسب درخصوص جزییات این قابلیت مهم می توان از طریق internet security suite اقدام کرد.

کنترل و بازیابی اطلاعات

نرم افزار eScan توانایی ریکاوری بسیار بالایی دارد. اگرچه اغلب برنامه های آنتی ویروس موجود در بازار به بخش ریکاوری مجهز هستند، اما این برنامه نسبت به سایرین، نجات بخشی بالاتری دارد و تعداد بیشتری از پوشه های آلوده را از وضعیت حذف شدگی نجات می دهد.

در واقع این برنامه به طور خودکار از پوشه های آلوده حمایت کرده و تلاش می کند میزان تلفات و خسارات فایل های کاربر را به حداقل ممکن تخفیف دهد. افزون بر ریکاوری مناسب، این برنامه قادر به کنترل کامل ورودی ها و خروجی هاست. بررسی کلیه فعالیت های اینترنتی و به ویژه داده هایی که در فضای مجازی وارد می شوند، یا از درگاه های اینترنتی دریافت می شوند، از مهم ترین مزیت های این آنتی ویروس اس

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.