چگونه مصرف اینترنت در آیفون را محدود کنیم؟

اپلکمیته رکن چهارم – در خیلی از مواقع شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شارژ باتری و اینترنتی شما پایین است و نمی خواهید که برخی از برنامه ها از اینترنت همراه مصرف کنند تا مصرف شارژ دستگاه هم پایین بیاید.با ما در ادامه همراه باشید تا روش انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

به گزارش کمیته رکن چهارم،برخی از برنامه ها به طور خودکار هر چند دقیقه یکبار به اینترنت وصل می شوند و اطلاعات موجود در برنامه را آپدیت می کنند اما با توجه به گران بودن و مصرف بیشتر باتری اینترنت همراه نسبت به اینترنت های خانگی بهتر است اجازه استفاده از اینترنت همراه برای برنامه هایی که زیاد استفاده نمی کنید، صلب کنید. اما در برخی از مواقع هم شاید پیش بیاید که شما قصد صرفه جویی در مصرف اینترنت و باتری را دارید و تنها و می خواهید تعدادی از برنامه های خاص از اینترنت همراه استفاده کنید.اما چطور می شود این کار را انجام داد؟

یک قابلیت جالب و کاربردی که در گوشی های اپل تعبیه شده محدود کردن استفاده از اینترنت همراه است . شما برای انجام این تنظیمات کافی است تا ابتدا وارد Setting دستگاه و سپس قسمت cellular Data شوید و همانند عکس می توانید تیک برنامه هایی که نمی خواهید را غیر فعال کنید تا با این کار تنها این برنامه ها زمانی که به اینترنت خانگی متصل شوند از اینترنت استفاده خواهند کرد.

همچنین در این قسمت می توانید میزان حجم مصرفی کلی و یا جز به جز هر برنامه را مشاهده کنید.

چگونه مصرف اینترنت در آیفون را محدود کنیم؟

 
منبع: بروزرسانی

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.