شرکای استراتژیک آنتی ویروسی سیسکو

سیسکوکمیته رکن چهارم – نام این ۵ شرکت عبارتند از شرکتهای ترندمیکرو ” پی سی سیلین ” ، سایمنتک ” سیمنتک ” ، مکافی ” اینتل سکیوریتی ” ، وب روت ( WEBROOT ) و شرکت انگلیسی سوفوس می باشد .

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت سیسکو سیستمز یکی از رهبران و شرکتهای مطرح و پیشرو حوزه فناوری اطلاعات و شبکه در دنیا می باشد .

این شرکت طیف متنوعی از سرویسها و محصولات فناوری اطلاعات ، شبکه و امنیت سایبری را ارائه میدهد که از جمله آنها میتوان به سوئیچ های شبکه ، روترها ، اکسس پوینتها ، تجهیزات وایرلس ” بی سیم ” ، سرویسهای مدیریت و تحلیل داده ، تجهیزات امنیتی و فایروال ها ، تجهیزات Ironport ، تجهیزات اینترنت اشیاء ” IOT ” ، تجهیزات ویدیو کنفرانس ، تلفنهای اینترنتی و VIOP ، نرم افزارهای شبکه ، تجهیزات و سرویسهای مرتبط با مراکز داده ” دیتاسنترها ” و راهکارهای کلود ” ابری ” اشاره نمود .

ولی این غول فناوری در جهت افزایش امنیت کاربران و مشتریانش با ۵ کمپانی امنیتی فعال در حوزه آنتی ویروس ، همکاری نزدیکی دارد و از محصولات و سرویسها و تکنولوژی های این ۵ شرکت در تجهیزات و سرویسهای امنیتی خود مخصوصآ در فایروالهای ASA و تجهیزات IRONPORT استفاده میکند .

نام این ۵ شرکت عبارتند از شرکتهای ترندمیکرو ” پی سی سیلین ” ، سایمنتک ” سیمنتک ” ، مکافی ” اینتل سکیوریتی ” ، وب روت ( WEBROOT ) و شرکت انگلیسی سوفوس می باشد .

البته شرکتهای دیگر تولیدکننده آنتی ویروس هم با سیسکو ” CISCO ” ارتباط دارند ولی این ارتباط صرفآ به دریافت گواهی های سیسکو خلاصه می شود .

شرکتهای تولیدکننده ضد ویروس با دریافت گواهی سیسکو قصد دارند این اطمینان را به مشتریانشان بدهند که محصولاتشان با تجهیزات و استانداردهای سیسکو سیستمز همخوانی دارد .

دیسنا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.