معرفی فایروال Privatefirewall

fire wallکمیته رکن چهارم – کامپیوتر شما همیشه برای امنیت سیستم‌عامل به فایروال نیاز دارد، ما در مطالب قبلی در این رابطه، در مورد فایروال ویندوز توضیحات کامل را داده‌ایم، ولی بنا به درخواست کاربران برای معرفی فایروال مناسب، به معرفی “Privatefirewall” می‌پردازیم.

به گزارش کمیته رکن چهارم،فایروال یا دیواره آتش، دسترسی‌های غیرمجاز به کامپیوتر شما را مسدود می‌کند. امروزه کمتر کاربری است که در سیستم خود از فایروال استفاده نکند، برای اینکه دنیای اینترنت، دنیای پر از خطر و حمله است، و با بالا بردن امنیت سیستم خود باید از اطلاعات شخصی خود در برابر این خطرات و حملات جلوگیری کنید.

“Privatefirewall” از محصولات شرکت “Privacy Ware” است. این فایروال بسیار قدرتمند است، از سیستم شما در برابر حمله‌های اینترنتی، کرم‌ها و همچنین ورود نرم‌افزارهای مخرب جلوگیری می‌کند. از دیگر محاسن این برنامه این است که به هیچ نرم‌افزاری اجازه دسترسی به اینترنت و فعالیت در آن را بدون مجوزبه شما نمی‌دهد. بنابراین این نرم‌افزار امنیت شما را تا حد زیادی در دنیای مجازی بالا می‌برد.

این فایروال از کلیه نسخه‌های سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کند و این نرم‌افزار در کنار آنتی‌ویروس، آنتی مالور(Malware)، آنتیSpyware به خوبی کار می‌کند. این فایروال قدرت شناسایی هکرها را دارد و همچنین بسیار ابزار پرقدرتی به عنوان کنترل کننده نرم‌افزارها، پروسه‌های اجرایی و گزارش دهنده اتفاقات سیستم شما در هر لحظه است.

کار کردن با این نرم‌افزار بسیار ساده است، و این برنامه تأثیر منفی بر سرعت اینترنت شما ندارد و امنیت شما را در دنیای مجازی بالا می‌برد.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.