فایرفاکس 34 با تغییرات آمد

کمیته رکن چهارم – مرورگر فایرفاکس ۳۴  با رفع برخی مشکلات امنیتی و استفاده از جستجوگر یاهو به عنوان جستجوگر پیش‌فرض عرضه شد.

 

به گزارش کمیته رکن چهارم به نقل از افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، بنیاد موزیلا، نسخه ۳۴ مرورگر فایرفاکس را عرضه کرده است. مهم‌ترین تغییر اعمال شده این است که برای اولین بار از یاهو به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض استفاده شده است که این تغییر، محدود به کاربرانی است که در آمریکای شمالی از فایرفاکس ۳۴ استفاده می کنند البته کاربران به راحتی می‌توانند جستجوگر پیش‌فرض خود را در فایرفاکس تغییر دهند و احتمالا بسیاری از کاربران از یاهو به گوگل مهاجرت کنند. در این نسخه ابزار چت فایرفاکس موسوم به فایرفاکس‌هلو هم از مرحله آزمایشی یا بتا خارج شده و نسخه نهایی آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است که از  طریق آن می‌توان از چت‌های صوتی و ویدیویی برای گفتگو با دیگر کاربران فایرفاکس در محیط مرورگر استفاده کرد.

ارتقای امکانات میله ابزار جستجو برای کاربران در آمریکا و حل برخی مشکلات امنیتی SSL ۳.۰ از جمله دیگر تغییرات است. فایرفاکس هم اکنون بعد از IE مایکروسافت و کروم سومین مرورگر برتر اینترنت است.

منبع : افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.