اپلیکیشن وایپر (Wiper) با امکانات‌بیشتر و امنیت‌بالاتر از وایبر

کمیته رکن چهارم – وایپر(Wiper) اپلیکیشنی مناسب برای ارسال پیام و مکالمه رایگان است که کاربران زیادی از آن استقبال کردند و آن را جایگزین وایبر کرده‌اند، به دلیل اینکه این اپلیکیشن علاوه بر اینکه همه ویژگی‌های وایبر را دارد، بسیار امن‌تر و مناسب‌تر است.

به گزارش کمیته رکن چهارم به نقل از آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) , این اپلیکیشن ویژگی‌های جذابی دارد که کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است، مهمترین و بارزترین ویژگی آن که در اپلیکیشن‌های ارتباطاتی هم بسیار مهم است، استفاده از سیستم رمزگذاری است. این اپلیکیشن کلیه پیام‌های متنی و مکالمات شما را رمزگذاری می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی مهم در این اپلیکیشن است که شما هر زمان که بخواهید می‌توانید پیام‌هایی که بین شما و دوستتان رد و بدل شده است را هم در گوشی خودتان و هم در گوشی دوستتان پاک کنید.

ویژگی‌های این اپلیکیشن به شرح‌ زیر است:

* استفاده از سیستم رمزگذاری برای کلیه مکالمات و پیام‌ها

* برقراری تماس‌های امن و رایگان با کیفیت صدای بالا

* امکان ارسال پیام‌های متنی، عکس و ویدیو را به شما می‌دهد

* این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و “iOS” طراحی شده است.

* این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد، تنها با زدن گزینه “Wiper”، کلیه پیام‌های ارسالی بین خود و دوستانتان را هم در گوشی خود و هم در گوشی‌ آن‌ها پاک کنید.

* اگر با دوستتان در حال چت هستید، و دوستتان بخواهد ازمتن چت‌ها اسکرین شات بگیرد، این برنامه شما را آگاه می‌کند

* شما با این برنامه می‌توانید ویدیو و موزیک‌های دلخواهتان را جستجو، پیدا و گوش کنید و همچنین با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن را می‌توانید از گوگل‌پلی و اپل‌استور دانلود کنید.

منبع :  آی تی اس ان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.