برورزسانی ios 10.2.1؛ برطرف شدن باگ ها و ارتقای امنیت

کمیته رکن چهارم – اپل بالاخره امروز نسخه نهایی سیستم عامل ۱۰٫۲٫۱ iOS را منتشر کرد و این در حالیست که پیش از این چهار نسخه بتا برای آن توسط کوپرتینویی ها عرضه شده بود.

به گزارش کمیته رکن چهارم،اما چه انتظاری از یک آپدیت ۷۲٫۲ مگابایتی می بایست داشت؟ طبق گفته اپل در بروزرسانی iOS 10.2.1 شاهد «برطرف شدن باگ ها و ارتقای امنیت آیفون و آیپد» هستیم. بنابراین احتمالاً دشمنان شما (یا شاید حتی دوستان شما) دیگر قادر نخواهند بود با یک متن رنگین کمانی ساده کارایی موبایل هوشمند شما را مختل کنند.
گفتنی است که آپدیت جدید به زودی مانند نسخه های گذشته از طریق OTA در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
همانطور که قبلاً هم اشاره شد بروزرسانی جدید قابلیت های جدیدی به تلفن همراه شما نمی افزاید و برای بهره مندی از ویژگی های جدید باید تا آماده شدن iOS 10.3 صبر کنید.
پیش از این در دیجیاتو خواندید که نسخه مورد بحث از ویژگی جدیدی با عنوان «حالت سینما» بهره می برد که قابلیت هایی از اسمارت فون را غیر فعال می کند که ممکن است باعث آزار و اذیت دیگر افراد حاضر در سینما شوند.
بنابر شایعات پیشین، آپدیت بتای iOS 10.3 قرار بود در ۲۱ دی ماه عرضه شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است و به نظر می رسد کماکان باید منتظر انتشار آن ماند.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.