آپدیت جدید ویندوز ۱۰ برای افزایش امنیت آنلاین کاربران

کمیته رکن چهارم – انتظار می رود که به روز رسانی سازندگان ویندوز ۱۰ حامل ویژگی های جدید و متعددی برای دستگاه های ویندوزی باشد. جدای از این ویژگی ها، مهم ترین مسئله ای که می ماند امنیت آنلاین کاربران است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،مایکروسافت پس از معرفی بهتر و شفاف تر کنترل حریم خصوصی، در حال حاضر در تلاش برای آسان تر کردن درک کاربران از امنیت ویندوز است. این شرکت اعلام کرد: “در به روز رسانی سازندگان ویندوز ۱۰ بخش جدیدی را معرفی خواهیم کرد که مرکز محافظ امنیت ویندوز نام خواهد داشت. این بخش مشاهده و کنترل لایه های مختلف امنیتی را که برای خود انتخاب می کنید آسان تر می کند و درک بهتری را از ویژگی های امنیتی که در حال حاضر از سیستم شما محافظت می کند به شما می دهد.”

مایکروسافت “مرکز محافظ امنیت ویندوز” را معرفی می کند

در حالی که کنترل پنل Windows Defender و امنیت و تعمیر و نگهداری (که قبلا به عنوان مرکز امنیت شناخته می شد) احتمالا هم چنان وجود خواهند داشت، مایکروسافت مرکز محافظ امنیت ویندوز جدید را به عنوان یک مرکز برای ارائه کنترل و در اختیار قرار دادن دید کلی نسبت به سیستم در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

مایکروسافت در این باره گفت: “هدف ما با مرکز محافظ امنیت ویندوز این است که به شما آگاهانه تر کمک کنیم و ایمنی را ساده سازیم.” مایکروسافت افزود که مرکز محافظ امنیت ویندوز شامل پنج ستون به ترتیب زیر خواهد بود:

  • محافظت در برابر ویروس و دیگر تهدیدات
  • سلامت و عملکرد دستگاه
  • دیوار آتش (فایروال) و حفاظت از شبکه
  • کنترل برنامه و مرورگر
  • گزینه های خانواده

صفحه اصلی مرکز امنیت اقداماتی را که می توانید در آن انجام دهید نشان می دهد. “محافظت در برابر ویروس و دیگر تهدیدات” به شما امکان دسترسی به برنامه های آنتی ویروس تان را می دهد. مایکروسافت اعلام کرد که مرکز امنیت اطمینان حاصل می کند که سیستم شما هیچ گاه بدون محافظ نماند و چنان چه این اتفاق رخ دهد با پیام هشداری شما را آگاه می کند.

“سلامت و عملکرد دستگاه” اطلاعاتی سطحی و مختصر از آخرین به روز رسانی های انجام شده، درایورها، ظرفیت ذخیره سازی و عمر باتری را نشان می دهد.

با “دیوار آتش (فایروال) و حفاظت از شبکه” کاربران قادر به دیدن و عیب یابی مسائل مربوط به شبکه خود خواهد بود. “کنترل برنامه و مرورگر” هم با ارسال پیام هایی در مورد سایت های مخرب، دانلودهای ناخواسته و برنامه های ناشناخته سعی می کند که امنیت آنلاین کاربران را فراهم کند. و در نهایت “گزینه های خانواده” به شما این امکان را می دهد تا به فعالیت های آنلاین کودکان خود نظارت داشته باشید و از امنیت و سلامت دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.