Avira Free Antivirus: بهترین نرم افزار رایگان آنتی ویروس برای ویندوز

کمیته رکن چهارم – آنتی ویروس رایگان اویرا (Avira)، مدت‌ها است که به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت شناخته می‌شود. و البته دلایل خوبی نیز برای این شهرت وجود دارد.

به گزارش کمیته رکن چهارم، آنتی ویروس اویرا، توانایی محافظت همه جانبه از هر دستگاهی را دارا می‌باشد و خیال کاربر را در مورد خطرات و تهدیدات، راحت خواهد کرد.

 

  • Picasa: نرم افزار ویرایش عکس همه کاره‌ی گوگل
  • Wise Folder Hider: از اطلاعات شخصی خود در برابر چشمان کنجکاو دیگران مراقبت کنید
  • Launchy: با این نرم افزار در تنها چند ثانیه به هر برنامه، فایل یا پوشه دسترسی پیدا کنید

علاوه بر این، نسخه‌های مک، آی او اس و اندروید آنتی ویروس اویرا نیز وجود دارند. البته می‌دانیم که مک معمولاً ویروسی نمی‌شود، اما نسخه‌ی او اس ایکس نرم افزار اویرا، تنها به اسکن ویروس‌ها نمی‌پردازد، بلکه دائماً در حال بررسی این است که مک کاربر در برابر خطرات ویندوزی در خطر نباشد؛ قابلیتی که در یک سیستم عامل ترکیبی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. به علاوه، این آنتی ویروس در پیدا کردن و حذف بدافزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم نیز بسیار خوب عمل می‌کند.

نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان فراوانی برای دانلود و نصب بر روی رایانه‌های شخصی ما وجود دارند، اما آنتی ویروس اویرا با محیط کاربری ساده‌ای که دارد، حفاظت مضاعفی را از دستگاه کاربر ارائه می‌دهد و با ارسال اعلان‌های مختلف، او را از هر آن چه که بر روی رایانه‌اش در حال روی دادن است، آگاه می‌نماید. آنتی ویروس رایگان اویرا می‌تواند وب‌سایت‌های تبلیغاتی را که فعالیت‌های آنلاین شما را تحت نظر می‌گیرند، مسدود کند و برنامه‌هایی را که در پس نرم افزارهای معتبر می‌خواهند به سیستم شما راه یابند، شکار نماید.

نسخه‌ی تازه منتشر شده‌ی این نرم افزار در سال ۲۰۱۷، حفاظت دو چندانی را در برابر بدافزارها ارائه می‌دهد و با یک ابزار جدید، امکان اسکن حافظه‌های خارجی برای شناسایی تهدیدات، پیش از جابجایی داده‌ها به درایو اصلی شما را فراهم می‌آورد. روی هم رفته، آنتی ویروس رایگان اویرا، یک مجموعه‌ی امنیتی فوق‌العاده برای رایانه‌ی شخصی ویندوزی شما است که توصیه می‌کنیم حتماً آن را بر روی سیستم خود نصب نمایید.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.