ارتقاء LastPass در اندروید برای محافظت بیشتر از پسورد‌ها

کمیته رکن چهارم –  “LastPass”نرم‌افزاری برای محافظت از پسورد‌ها و تولید رمزهای عبور می باشد. نرم‌افزاری که به شما کمک می‌کند تا رمز عبور همه وب‌سایت‌ها را در یک جا ذخیره کنید و تنها نیاز دارید رمز ورود به خود برنامه “LastPass” را به یاد داشته باشید.

 

به گزارش کمیته رکن چهارم به نقل از آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) , این آیکون در مرورگر‌های اپرا، کروم و غیره پس از نصب و راه‌اندازی ظاهر می‌شود و کاربران به راحتی می‌توانند با آن کار کنند.

نرم‌افزار “LastPass” اخیرا ارتقاء یافته و می‌توانید برای ورود به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بیشتری از آن استفاده کنید. به‌روزرسانی جدید بر روی اندروید انجام شده و از این پس تمامی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را حمایت می‌کند. برای مثال تا پیش از این استفاده از “LastPass” در اپلیکیشن‌های بانکی نیاز به مراحل پیچیده‌تری برای ورود بود.

اما حالا این نرم‌افزار اپلیکیشن “App Fill Helper” را عرضه کرده است که رمز شما را در هر وب‌سایت و برنامه‌ای حفظ می‌کند. اپلیکیشن “App Fill Helper” در گوشه در مرورگرها قرار گرفته و در وضعیتی که سایتی به “LastPass” اجازه فعالیت خودکار ندهد به کمک می‌آید.

این آپدیت جدید برنامه‌های اندروید و مرورگر‌هایی چونChrome, Opera, Yandex, Boat Browser, InBrowse: , Amazon’s Silk Browser, and Javelin را پشتیبانی می‌کند.

از این لینک‌ می‌توانید نسخه به‌روز شده را دریافت کنید.

منبع : آی تی‌ اس‌ ان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.