ایلومیو و حفاظت از مراکز داده در برابر تهدیدهای سایبری

کمیته رکن چهارم –  ایلومیو، ۱۲۵ میلیون دلار برای حفاظت از مراکز داده در برابر تهدیدهای سایبری سرمایه گذاری می‌کند.

ایلومیو که برای کمک به تأمین امنیت مراکز داده، با فیلتر کردن ترافیک شبکه، نرم‌افزار ارائه می‌دهد، به تازگی اعلام کرد که توسط جی.پی مورگان، مدیر دارایی، ۱۲۵ میلیون دلار بودجه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
اندرسن هورویتز، جنرال کاتالیسی، ۸وی.سی، اکسل و دی.سی.وی.سی که سرمایه‌گذاران فعلی این شرکت هستند نیز در این طرح مشارکت خواهند داشت.

به گزارش ونچربیت، اندرو رابین، مدیر عامل و بنیان‌گذار ایلومیو اظهار داشت: « اگر شما به شکلی خصوصی از هر متخصص امنیت بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که مسئله این نیست اگر شخصی وارد مرکز داده و محیط‌های ابری عمومی شود، چه اتفاقی می‌افتد، مسئله زمانی است که این اتفاق می‌افتد و به همین خاطر شرکت‌ها به دنبال راه‌های جدید برای نظارت و سد کردن راه تهدیدات هستند.» 

ایلومیو بر اساس روندی کار می‌کند که خودش آن را «تقسیم بندی تطبیقی» می‌نامد و کار آن، نظارت بر بایدها و نبایدهایی است که با فیلترکردن ترافیک، برای ارتباط بین نقاط مختلف روی شبکه انجام می‌شود.
این سیستم اساساً داده‌ها را در یک حباب حفاظتی گرد آورده و بدون توجه به اینکه این داده‌ها به کجا منتقل می‌شوند، این اطلاعات در این حباب‌ها باقی می‌ماند و این موضوع باعث می‌شود که هکرها بعد از سرقت اطلاعات، نتوانند کاری انجام دهند. 

بنابه گفته رابین، نزدیک به ۱۰۰ کاربر از جمله مورگان استنلی، سیلزفورس و ورک‌دی در این سرویس ثبت‌نام کردند. این نرم‌افزار از طریق فضای ابری در دسترس قرار می‌گیرد. این سرویس در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد و تا به امروز، ارزش آن ۲۶۷ میلیون دلار بیشتر شده است.

سرمایه‌گذاری جدید، فروش و بازاریابی و همچنین پژوهش و توسعه را افزایش خواهد داد. این شرکت درحال حاضر، ۱۷۵ کارمند دارد. 

از بین بردن کامل تهدیدات سایبری ظاهراً امری غیرممکن به نظر می‌رسد، بنابراین حفاظت از اطلاعات و داده‌ها در برابر آنها بدون اینکه اختلالی در رشد و نوآوری ایجاد شود یک مسئله مهم مدیریتی به شمار می‌رود. امنیت سایبری به معنای حفاظت از مالکیت معنوی با ارزش و اطلاعات کسب‌وکار به صورت دیجیتال در برابر سرقت و سوءاستفاده است و به طور فزاینده‌ای تبدیل به یک مسئله مهم مدیریتی شده است.

منبع:  ایتنا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.