تمام دستگاه‌های اپل با هدف رفع باگ‌ها و امنیت بیشتر به‌روز رسانی شدند

کمیته رکن چهارم – شرکت اپل تصمیم گرفت به‌روز رسانی جدیدی را برای تمام سیستم عامل‌های خود منتشر کند، در این راستا تمام پلتفرم‌های اپل از جمله iOS برای گوشی‌های آیفون، WatchOS برای اپل واچ‌ها، tvOS برای تلویزیون‌های هوشمند و macOS برای نوت بوک ها، به‌روز رسانی جدیدی را دریافت کردند.

اگر دارنده هر یک از دستگاه‌های اپل هستید، به تنظیمات دستگاه خود بروید و جدیدترین به‌روز رسانی ارائه شده را دریافت کنید. اکنون به‌روز رسانی جدید iOS، سیستم عامل آیفون‌ها را به نسخه iOS 10.3.3 ارتقا می‌دهد. البته این آپدیت قابلیت جدیدی را به همراه ندارد و تنها بهبودهایی در بخش نرم افزار دستگاه بوجود آورده و برخی باگ‌ها را برطرف می‌کند.

بعد از نصب به‌روز رسانی جدید WatchOS نیز شاهد پایداری بیشتری در عملکرد ساعت‌های هوشمند اپل خواهید بود. سیستم عامل tvOS نیز به نسخه‌ی ۱۰٫۲٫۲ ارتقا یافته که علاوه بر رفع مشکلات نرم افزاری، امنیت تلویزیون هوشمند را بالا می‌برد. سیستم عامل macOS نیز با به‌روز رسانی به نسخه‌ی ۱۰٫۱۲٫۶، عملکرد بهتر و امنیت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این به‌روز رسانی های کوچک سبب بهبود امنیت و عملکرد دستگاه شده و تمام باگ‌های امنیتی را برطرف می‌کند. پس حتماً دستگاه خود را به جدیدترین نسخه به‌روز رسانی کنید.

منبع : techbook

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.