اضافه شدن قابلیت بازگردانی فایل به نسخه سازمانی OneDrive

کمیته رکن چهارم – بر طبق اعلام شرکت مایکروسافت قابلیت جدیدی در نسخه‌های سازمانی OneDrive کاربران را قادر به بازگردانی کلیه فایل‌های حساب کاربری به وضعیت‌های قبلی که برای آنها یک به اصطلاح Backup Point ایجاد شده خواهد کرد.

این قابلیت جدید با عنوان File Restore امکان بازگردانی فایل‌ها را در مواقعی همچون حذف انبوه، خراب شدن محتوا و مهمتر از همه رمزگذاری شدن توسط باج‌افزارها فراهم می‌کند.

سرویس میزبانی فایل OneDrive که از سوی شرکت مایکروسافت عرضه می‌شود امکان ذخیره و همگام‌سازی فایل‌ها را در یک بستر ابری ارائه می‌کند.

قابلیت جدید File Restore متفاوت با امکان Version History است که در حال حاضر در این سرویس قابل استفاده است. Version History امکان بازگردانی فایل را به نسخه‌های قبلی بر اساس ویرایش های اعمال شده بر روی فایل و حتی حذف اشتباهی فراهم می‌کند. حال آنکه File Restore کلیه فایل‌های حساب کاربری را به تاریخ از قبل تعیین شده باز می‌گرداند.

پیش‌تر قرار بود که این قابلیت در دسامبر ۲۰۱۷ عرضه شود که ظاهراً به دلیل آمده نبودن، رونمایی از آن به زمانی دیگر موکول شد. اکنون بر طبق نقشه راه مایکروسافت، File Restore در اواخر ماه میلادی جاری (ژانویه) به نسخه‌های سازمانی OneDrive افزوده شود.

منبع : شبکه گستر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.