ویژگی های جدید در مرورگر Opera

کمیته رکن چهارم – ویژگی منحصر به فردی توسط شرکت اپرا ارائه شده که از استخراج ناخواسته ارز های دیجیتال جلوگیری می کند.

 مرورگر تلفن همراه اپرا (Opera) ساز و کاری فراهم کرده که تلفن های کاربران را در برابر استخراج بیت کوین حفاظت می کند به عبارت دیگر هکر ها یا نفوذ گران نمی توانند از طریق تلفن همراه شما بیت کوین استخراج کنند.

طبق گزارش های رسیده مرورگر اپرا قابلیتی در اختیار عموم قرار داده که به موجب آن تلفن همراه شخص در برابر استخراج ناخواسته بیت کوین ایمن می شود. اگر تلفن همراه شما توسط هکرها مورد سوء استفاده قرار گیرد هکرها می توانند حتی از راه دور، به وسیله گوشی شخص بیت کوین استخراج کنند که این موضوع سبب کاهش عمر باتری تلفن همراه می شود.

سه هفته پیش، این امکان به نسخه دسکتاپ این مرورگر اضافه شده بود و به دلیل استقبال کاربران این ویژگی به سرعت روی نسخه جدید مرورگر تلفن همراه این شرکت اضافه شد.

مرورگر اپرا برای پلتفرم های اندروید با نام «Opera» و برای پلتفرم های آی او اس به اسم «Opera Mini» وجود دارد. در حال حاضر برای هر دو پلتفرم به روز رسانی ارائه شده است که کاربران برای استفاده از ویژگی های جدید نیاز دارند تا برنامه خود را به روز رسانی کنند.

ممکن است این سؤال در ذهن تان شکل گیرد که این مرورگر چگونه می تواند تلفن همراه ما را در مقابل استخراج ناخواسته بیت کوین ایمن سازد. شرکت سازنده به این پرسش این‌گونه پاسخ داد…

اگر این قابلیت جدید را که به آن ضد استخراج ارز دیجیتالی «Ad Blocker» گفته میشود، فعال کنید، به صورت کاملاً خودکار در میان اسکریپت، کدهای نوشته شده جستجو کرده و پس از شناسایی استخراج کننده ها آنها را غیر فعال می کند.

نکته بسیار مهم درباره استخراج ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین این است که این روند مصرف پردازنده گوشی شما را تا ۱۰۰ درصد افزایش داده و باعث کاهش عمر تلفن همراه و باتری می شود.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.