VMware شرکت شناسایی و پاسخ به تهدیدات E۸ Security را خریداری می‌کند

کمیته رکن چهارم – VMware این هفته اعلام کرد که شرکت شناسایی و پاسخ به تهدیدات E۸ Security را به‌منظور استفاده از فناوری آن برای بهبود بستر فضای کاری دیجیتال Workspace ONE خریداری می‌کند. این سومین شرکت خریداری شده توسط VMware در کمتر از دو ماه گذشته است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت کالیفرنیایی E۸ Security در ماه مارس ۲۰۱۵ میلادی از حالت پنهانی خارج شده و در مجموع حدود ۲۲ میلیون دلار افزایش یافته است.

شرکت E۸ Security بستری را توسعه داده است که با نظارت بر رفتار کاربر و دستگاه، به سازمان‌ها در شناسایی فعالیت‌های مخرب کمک می‌کند. این محصول همچنین با ارائه‌ی داده‌های مورد نیاز برای تجزیه‌وتحلیل تهدیدات، پاسخ به رویدادها را بهبود می‌بخشد.

VMware برنامه‌ریزی کرده است تا از فناوری E۸ Security و مخصوصا از یک ویژگی هوشمند که اخیرا معرفی شده و توصیه‌ها و اطلاعات قابل تعقیب قانونی ارائه می‌کند، برای بهبود محصول Workspace ONE خود استفاده کند.

اسمیت داوان، معاون ارشد و مدیرکل کسب‌وکار استفاده از رایانه‌ی کاربر نهایی (EUC) VMware توضیح داد: «با افزودن قابلیت‌های تجزیه‌وتحلیل رفتار کاربر و سازمان E۸ Security به بستر Workspace ONE، مشتریان ما قادر خواهند بود مدیریت، اصلاح و خودکارسازی را به‌منظور بهبود تجربه‌ی کارکنان و امنیت فضای کاری دیجیتال خود، ساده‌تر کنند.»

VMware ماه فوریه اعلام کرد که CloudCoreo، یک استارت‌آپ امنیتی مبتنی بر ابر که کمتر از دو سال پیش راه‌اندازی شد، را خریداری کرده است. این شرکت محصولی را ایجاد کرده است که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا به‌طور مداوم خطرات عمومی ابر را شناسایی کرده و زیرساخت‎های ابر را برای اطمینان از ایمن بودن برنامه‌ها و داده‌ها کنترل کنند.

این غول مجازی‌سازی بر استفاده از فناوری گروه CloudCoreo برای کمک به امنیت مشتریان برنامه‌های کاربردی خود در ابر، برنامه‌ریزی کرده است.

همچنین در ماه فوریه، VMware اعلام کرد که تصمیم دارد CloudVelox، یک شرکت متخصص در انتقال بارکاری میان مرکز داده و ابرهای عمومی را خریداری کند. راه‌حل‌های CloudVelox همچنین شامل قابلیت‌های امنیت داده‌ها، سامانه‌ها و برنامه‌ها می‌باشد.

شرایط مالی این مالکیت‌های اخیر هنوز منتشر نشده است.

منبع:securityweek

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.