امنیت سایبری نگرانی اصلی بیمه گران نیست

کمیته رکن چهارم – به نظر می رسد امنیت سایبری برای بیمه گران از اهمیت چندان بالایی برخوردار نیست.

به نقل « insurancebusinessmag»؛ با توجه به نتایج یک نظر سنجی جدید که در سطح جهان برگزار شد، به نظر می رسد امنیت سایبری نگرانی اصلی شرکت های بیمه به حساب نمی آید.

با توجه به مطالعات انجام شده توسط شرکت «AdvantageGo»، توش گروه تجاری بیمه و بیمه بازاریابی شرکت «NIIT Technologies»، درحقیقت بررسی ۳۰ بیمه متشکل از بیمه کارکنان و بیمه بازنشستگان رسمی لندن ، جزایر برمودا ، آمریکای شمالی و سوئیس نشان داد که امنیت سایبری حتی در میان حتی در میان ۳ نگرانی اول این کشورها قرار ندارد. نتایج نشان داد این نگرانی در رتبه ی چهارم است.

بزرگ ترین فهرست نگرانی ها برای بیمه بازنشستگی رسمی ارشد نیاز به ارتقا فناوری دارد. همچنین یافته ها نشان می دهد ۷۶ درصد از افراد مورد مطالعه هم اینک در پروژه های تجزیه و تحلیل داده و کلان داده نقش دارند. ضمنا ۵۵ درصد پروژه ها مرتبط با یادگیری ماشینی و به دنبال آن ۵۲ درصد نیز برای هر دو هوش مصنوعی  و فناوری بلاک چین بود.

برای رهبران صنعت، تعهد انضباطی به عنوان دومین نگرانی شناخته می شود و به دنبال آن مقررات، امنیت سایبری و ادغام و مالکیت قرار دارد.

آدریان مورگان (Adrian Morgan)، معاون اجرایی و مدیر شرکت « ADVANTAGEOGO»  در فناوری NIIT اظهارکرد:

آیا شرکت ها می خواهند از بازی پیشی بگیرند یا به سادگی در مورد عقب ماندگی مضطرب باشند ؟  تمام بخش های بیمه را جدی گرفته اند.

مورگان همچنین بیان کرد:

از یک طرف نیاز به بهبودی فناوری وجود دارد و از سوی دیگر، نگرانی در مورد نرخ گذاری هر صنعت در حال اتخاذ فناوری بیمه ای است.

نگرانی های دیگری شامل درک فناوری بیمه، ضریب هزینه، گوناگونی  (از لحاظ جغرافیایی و در خط کسب و کار)، بازده سرمایه گذاری و نرخ سود پائین محیط است.

در این گزارش گفته شد:

صنعت بیمه عمدتا فناوری را به عنوان یک فرصت مثبت برای بهبود نحوه ی انجام کار می بیند. در نظر خواهی در مورد رتبه بندی فناوری بیمه به عنوان یک فرصت یا یک تهدید، به طوریکه رتبه ۵ فرصت و رتبه ۱ تهدید باشد، ۸۱٫۵ درصد از افراد در رتبه بندی رتبه ی ۴ یا ۵ و هیچ یک از بررسی ها رتبه ی تهدید را نشان نداد.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.