بیمه سایبری برای همه مردم

کمیته رکن چهارم – گسترش سیستم های کامپیوتری به ویژه در منازل، موجب شده تا سیطره بیمه های سایبری نیز افزایش یابد و شامل حال همه مردم شود

رییس شرکت بیمه سایبری«MyCyberCare» به نام «Simon Campbell-Young» اظهار کرد که در جهانی زندگی می کنیم که این روزها بسیاری از کارها به صورت آنلاین انجام می شود، این فعالیت ها عبارت اند از: پرداخت های بانکی، بانکداری الکترونیک، تماس های اینترنتی از طریق رسانه های اجتماعی، اسباب و وسایل خانه و… به صورت آنلاین فعالیت می کنند. این موضوع گواهی بر این مدعا است که زندگی روزمره ما عضو جدانشدنی از خدمات آنلاین شده است.

لذا گسترش فعالیت بیمه سایبری کاری بسیار هوشمندانه است.

اینترنت اشیا تجهیزات منزل را به اینترنت متصل کرده است، به عبارت دیگر لوازم خانگی، سنسورهای، دوربین ها و… به اینترنت متصل هستند.

کارشناسان شرکت امنیتی «MyCyberCare» اظهار کردند که در حال حاضر بسیاری از دستگاه و لوازم جانبی در معرض حملات سایبری هستند، زیرا مباحث امنیت سایبری در اکثر آنها لحاظ نشده است.

اکثریت قریب به اتفاق مردم از شبکه های خانگی و اتصال آنها به اینترنت استفاده می کنند و این حوزه روز به روز در حال گسترش است.

از این رو نیاز کاربران و عموم مردم به بیمه سایبری افزایش می یابد.

شاید حمله به سیستم های خانگی و لوازم هوشمند هنوز هم غیر معمول به نظر برسد، اما وجود آسیب پذیری های متعدد، هکرها را به این سمت سوق می دهند.

مهاجمان و متجاوزان سایبری به طور مداوم به دنبال اهدافی تازه هستند، از طرفی لوازم خانگی مانند تلویزیون ها، سیستم های روشنایی  و قفل های ایمنی از طریق اینترنت فعالیت می کنند و در صورت عدم رعایت ایمنی سایبری در معرض حملات هکری قرار دارند.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.