ادغام فناوری های دفاع سایبری لاکهید مارتین

کمیته رکن چهارم – شرکت لاکهید مارتین به منظور کاهش خطرات دستکاری داده ها در سامانه های اطلاعاتی قرار داد همکاری امضا کرد.

شرکت لاکهید مارتین قصد دارد با همکاری «Guardtime Federal» تا انواع قابلیت‌های یکپارچه و مرتبط با سایبر را با یکدیگر ادغام کرده در فرآیندها و تولیدات هوایی این شرکت به کار بگیرد. این قرارداد بر پایه ی آزمایش های پشتیبانی از مأموریت های تخصصی سال ۲۰۱۵، سامانه های یکپارچه مرتبط با خطرات زنجیره ی تأمین و مدیریت توسعه ی نرم افزار سال ۲۰۱۷ ایجاد می شود. هدف این تفاهم نامه تمرکز روی کاهش سطح حمله زنجیره تأمین اطلاعات است که داده ها را بین سیستم های هواپیماهای عملیاتی تبادل می کند.

دو شرکت مذکور از سال ۲۰۱۵ با یکدیگر همکاری دارند؛ اما هدف آنها از قرارداد جدید کاهش تهدیدات دستکاری داده در شبکه و سامانه سلاح های جاسازی شده در سیستم های فیزیکی سایبری است. کار جدید فعالیت سخت افزارها و نرم افزارهای موجود را در چرخه ی آزمایش به منظور نمایش دادن انقلاب پایدار تهدیدات سایبری در سرتاسر بستر توسعه افزایش می دهد.

لاکهید مارتین اولین پیمانکار دفاعی آمریکا است که از فناوری بلاکچین در زمینه ی راهبردهای ایمنی سایبری استفاده می کند. اقدامات جدید نیز به منظور دستیابی به قابلیت بقا در یک محیط با خطرات دائمی جهان سایبر صورت می گیرد.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.