گیمرها بهترین گزینه برای تخصص امنیت سایبری

کمیته رکن چهارم – وزارت دفاع بریتانیا تعداد زیادی نیرو استخدام کرده است که اکثر این افراد نیرو های جوانی هستند و به بازی های ویدیوئی علاقه دارند

وزارت دفاع بریتانیا طی گزارشی اعلام کرد که با توجه به گسترش تهاجمات و نیاز به متخصصان امنیت سایبری، از شواهد این‌گونه به نظر می ‌رسد که افراد گیمر گزینه ‌ای مناسب برای این حوزه هستند.

ضمناً به این موضوع اشاره شد که برخی بازی‌های استراتژیک، ذهن افراد را برای مقابله با تهدیدات سایبری آماده می‌کند.

وزارت دفاع بریتانیا تعداد زیادی نیرو استخدام کرده است که اکثر این افراد نیرو های جوانی هستند که به بازی های ویدیوئی علاقه دارند. این وزارتخانه در نظر دارد این افراد را برای تخصص امنیت سایبری آموزش دهد.

مقامات وزارت دفاع بریتانیا اظهار کردند که گیمرها افراد مستعد آموزش بوده و به سرعت در زمینه امنیت سایبری رشد می کنند. برای استخدام افراد چالش های مختلفی در زمینه امنیت سایبری مطرح شد که در جریان آن یک سری مسابقات ملی در راستای سنجش مهارت افراد، برگزار شد. این مسابقات میان افراد مبتدی که به بازی های رایانه ای علاقه دارند، انجام شد.

چالش های مطرح شده، شامل چهار بازی آنلاین بوده که در آنها تلاش کردند، مهارت تحلیل ورمزگشایی افراد را بررسی کنند.

هر کاربری که در این چالش ها پیروز شود و بالاترین امتیاز را به دست آورد به مرحله بالاتر راه پیدا می کند. چندی پیش در آمریکا نیز با طراحی بازی های رایانه ای اقدام به استخدام خلبان کرده بودند.

نیروی هوایی آمریکا قصد دارد تا با طراحی یک بازی کامپیوتری آنلاین، نوجوانان مستعد و علاقه مند به بازی‌های کامپیوتری را شناسایی کند و آنها را به خدمت گیرد. این شاخه نظامی اکنون در حال جمع آوری اطلاعات برای ساخت این بازی است. نوجوانان در جریان این بازی به شکل ناشناس خواهند بود و به گفته جنرال استیون کواست، مسئول فرماندهی آموزش نیروی هوایی، تنها با استفاده از آی پی آدرس قابل شناسایی هستند.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.