توافق همرسانی اطلاعات میان شرکت‌های Fortinet و IBM

کمیته رکن جهارم – شرکت امنیت سایبری فورتینت (Fortinet) و آی‌بی‌ام (IBM)، در آینده ای نیزدیک، اطلاعات مربوط به تهدیدات را اشتراک گذاری خواهند کرد.

 شرکت امنیت سایبری فورتینت (Fortinet) و آی‌بی‌ام (IBM)، از مؤسسات فعال حوزه فناوری و ساخت قطعات رایانه‌ای، در مورد همرسانی اطلاعات مربوط به تهدیدات و حملات سایبری، به توافق رسیدند.

شرکت فورتینت، یکی از پیشگامان یکپارچه‌سازی امنیت سایبری جهان، اخیراً اعلام کرده است که این موسسه و شرکت فناوری آی‌بی‌ام، از طریق اشتراک‌گذاری دو طرفه اطلاعات مربوط به تهدیدات اینترنتی، با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

هدف از این توافق دوجانبه، مبارزه با تهدیدات سایبری و خطرات متوجه حریم خصوصی افراد، از طریق همرسانی اطلاعات تهدیدات و حملات سایبری میان دو شرکت اعلام‌شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، آی‌بی‌ام و فورتینت، به طور مستقیم و از طریق کانال‌های امن، به همکاری و اشتراک‌گذاری اطلاعات یادشده خواهند پرداخت. همکاری اطلاعاتی در حوزه تهدیدات سایبری، تخصص عمیق امنیت سایبری و داده‌های مربوط به تهدیدات جهانی را در کنار یکدیگر، قرار می‌دهد. این امر، افزایش بهره‌وری امنیتی سامانه‌های دو شرکت و بهبود حفاظت سایبری سامانه‌های رایانه‌ای مشتریان را سبب می‌شود.

گروه‌های تحقیقاتی تهدیدات امنیتی آی‌بی‌ام و فورتینت، نظارت و تحلیل تهدیدهای امنیتی از منابع مختلف پیگیری کرده و به اطلاعات به‌روز و مؤثری دسترسی دارند و با تلفیق اطلاعات مربوط به تهدیدهای هوشمند از سوی دو شرکت، مشتریان از اطلاعات کامل‌تری بهره‌مند خواهند شد.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.